اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام رهبر انقلاب درپی درگذشت یک هنرمند


رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت نویسنده متعهد و مجاهد «امیرحسین فردی» را تسلیت گفتند.

تابناک: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت نویسنده متعهد و مجاهد «امیرحسین فردی» را تسلیت گفتند.

متن پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت تأسف‌بار هنرمند و نویسنده متعهّد و مجاهد آقای امیرحسین فردی رحمةالله را به همه اصحاب ادبیات و هنر انقلاب و به خانواده و بازماندگان و یاران همراه ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

این هنرمند مؤمن و سختکوش از پیشکسوتان در عرصه فعالیتهای ادبی دوران انقلاب و از بنیان‌گذاران هسته‌های جوانان هنرمند انقلابی و در شمار برجستگانی بود که نهال پر طراوت هنر انقلاب را در برابر دشمنان عنود و همراهان سست عنصر، با انگیزه و ایمان راسخ خویش پاسداری کردند و به شکوفایی و باروری امروز رساندند. رحمت خدا بر او و بر تلاش صادقانه‌اش.»


ویدیو مرتبط :
پیام تسلیت رهبر درپی درگذشت داماد امام خمینیره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام رهبر انقلاب درپی درگذشت مرحوم پرورش


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پی درگذشت یاور صدیق انقلاب آقای سیدعلی اكبر پرورش پیام تسلیتی صادر كردند.

خبرگزاری مهر: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پی درگذشت یاور صدیق انقلاب آقای سیدعلی اكبر پرورش پیام تسلیتی صادر كردند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

با تاسف و تأثر، خبر درگذشت یاور صدیق انقلاب مرحوم آقای سیدعلی اكبر پرورش رحمت‌الله علیه را دریافت كردم؛ چهره‌ی محترم و اثرگذاری كه بخش اعظم عمر با بركت خود را در خدمت اسلام و ارزشهای متعالی دین گذرانید،‌ و لهجه‌ی صادق و دل با اخلاص و خُلق نیك را به ترویج و تحكیم انقلاب و نظام اسلامی گماشت؛ تلاشهای مبارزاتی در دوران طاغوت را به خدمات ارزنده و مسئولیتهای سنگین خود در قوه‌ی مجریه و قوه‌ی مقنّنه و شورای عالی دفاع در دوران جمهوری اسلامی پیوند داد و با همه‌ی توان به كشور و ملت خود خدمت كرد، ‌و سلامت و راحت خود را بر سرِ انجام وظیفه نهاد.

بیماری رنجبار و طولانی او آخرین آزمایش دشواری بود كه وی با صبر و متانت، آن را تحمل كرد و زندگی پاك و شرافتمندانه را به پایان برد.

اینجانب در گذشت ایشان را به خانواده و بازماندگان محترم و به همه‌ی دوستان و علاقمندان ایشان تسلیت میگویم و رحمت و رضوان الهی را برای وی مسألت میكنم.

سیدعلی خامنه‌ای

۶ دی ۱۳۹۲