اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام رهبر انقلاب درپی درگذشت آیت‌الله شیرازی


رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی درگذشت عالم بزرگوار مرحوم آیت‌الله آقای حاج سیّدمحمّدباقر شیرازی، با صدور پیامی، رحلت این عالم ربانی را تسلیت گفتند.

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی درگذشت عالم بزرگوار مرحوم آیت الله آقای حاج سیّد محمّد باقر شیرازی، با صدور پیامی، رحلت این عالم ربانی را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

درگذشت عالم بزرگوار مرحوم آیت الله آقای حاج سیّد محمّد باقر شیرازی رحمة الله علیه را به فرزندان و خاندان محترم و دوستان و ارادتمندان ایشان تسلیت میگویم و رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحوم و والد مجاهدشان مرحوم حضرت آیت الله آقای حاج سیّد عبدالله شیرازی اعلی الله مقامه مسئلت می‌کنم.

سیدعلی خامنه‌ای

24 اردیبهشت 1393


ویدیو مرتبط :
پیام تسلیت رهبر درپی درگذشت داماد امام خمینیره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام رهبر انقلاب درپی درگذشت آیت‌الله‌ گیلانی


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت عالم مجاهد مرحوم آیت‌الله محمدی‌گیلانی را تسلیت گفتند.

خبرگزاری فارس: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت عالم مجاهد مرحوم آیت‌الله محمدی‌گیلانی را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

درگذشت عالم مجاهد مرحوم آیت‌الله آقای محمّدی‌گیلانی رحمة‌الله علیه را به خاندان محترم و بازماندگان و دوستان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می‌کنم. خدمات این عالم بزرگوار در قوه قضائیه و حضور در مسئولیت‌های مهمّی همچون شورای نگهبان و مجلس خبرگان و مجمع تشخیص، بر همگان آشکار است. پیش از آن نیز همراهی و وفاداری نسبت به امام بزرگوار از آغازین روزهای نهضت و پایداری صمیمانه در کنار ایشان، خصوصیّت فراموش نشدنی این روحانی فاضل و برجسته است.

از خداوند متعال مسألت می‌کنم که روح ایشان را قرین فضل و رحمت خود سازد و علو درجات به وی عنایت فرماید. انشاءالله

سید علی خامنه‌ای

19/تیر ماه/1393