اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام رهبری درپی رحلت حجت‌ الاسلام قرهی


رهبر معظم انقلاب اسلامی درگذشت عالم پارسا مرحوم حجة‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ عبدالعلی قرهی را تسلیت گفتند.

خبرگزاری فارس: آیت‌ الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم پارسا و پرهیزگار مرحوم حجة‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ عبدالعلی قرهی، را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

درگذشت عالم پارسا و پرهیزگار مرحوم حجةالاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ عبدالعلی قرهی را به ارادتمندان و بازماندگان ایشان به ویژه فرزند فاضل و بزرگوار ایشان جناب حجةالاسلام آقای حاج شیخ محمّد حسن قرهی تسلیت عرض می‌کنم.

آن مرحوم عمری را با طهارات و تقوا و خدمت به دین و علم گذرانیده و سال‌های طولانی در نجف و قم در کنار امام راحل عظیم‌الشأن، حضوری وفادارانه و صمیمی داشتند و یاد نیک ایشان همواره در خاطر اینجانب باقی است. از خداوند متعال رحمت و مغفرت و علّو درجه برای آن مرحوم مسئلت می‌نمایم.

سید علی خامنه‌ای

23/ مرداد/ 1394


ویدیو مرتبط :
رحلت حضرت خدیجه حجت الاسلام و المسلمین عالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام رهبری درپی فوت حجت الاسلام غیوری


حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم پرهیزگار و خدمتگزار مرحوم حجة الاسلام و المسلمین حاج سیّد علی غیوری را تسلیت گفتند.

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری: حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم پرهیزگار و خدمتگزار مرحوم حجة الاسلام و المسلمین حاج سیّد علی غیوری را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت عالم پرهیزگار و خدمتگزار مرحوم حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج سیّد علی غیوری رحمة الله علیه را به خاندان و بازماندگان مکرّم ایشان و به ارادتمندان و علاقمندان این روحانی خدوم و مردمی و انقلابی و به روحانیت معظم تهران تسلیت عرض می‌کنم.

عمر با برکت این عالم روحانی یکسره به خدمت و تلاش برای مردم بویژه ضعفاء و نیازمندان و درماندگان سپری شد.

وفاداری به انقلاب و نظام اسلامی و کوشش بی‌دریغ در خدمت به آن نیز دیگر ویژگی بارز این سیّد بزرگوار بود و در این راه فرزند برومند خود را هم تقدیم دفاع مقدس کرد. در مسئولیت‌های گوناگون، با همه‌ی وجود به اسلام و انقلاب و کشور خدمت کرد و زندگی را با نیکنامی به سر آورد، عاش سعیداً و مات سعیداً.

از خداوند متعال رحمت و مغفرت و علو درجات را برای ایشان مسألت می‌کنم.

سیّد علی خامنه‌ای

۲۹/ آذرماه/ ۱۳۹۳