اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام رهبرانقلاب درپی درگذشت آیت‌الله طاهری


مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پی درگذشت آیت‌الله حاج سیدجلال‌الدین طاهری اصفهانی پیام تسلیتی صادر کردند.

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری:  مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پی درگذشت آیت‌الله حاج سیدجلال‌الدین طاهری اصفهانی پیام تسلیتی صادر کردند.

 متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت عالم مجاهد مرحوم مغفور آیت‌الله آقای حاج سیدجلال‌الدین طاهری اصفهانی را به همه علاقه‌مندان بویژه خاندان محترم ایشان تسلیت می‌گویم.

ایشان پس از انقلاب نخستین امام جمعه اصفهان بودند که سالها در این مسند ادای وظیفه نمودند و یکی از فرزندان ایشان به شرف شهادت نائل آمدند. از خداوند متعال مغفرت و رحمت واسعه و علو مقام برای آن مرحوم و فرزند شهیدش مسألت می‌نمایم.

سیدعلی خامنه‌ای

۱۳ خرداد ۱۳۹۲»


ویدیو مرتبط :
پیام تسلیت رهبر درپی درگذشت داماد امام خمینیره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام‌تسلیت‌رهبرانقلاب‌برای‌درگذشت‌آیت‌الله‌ملكوتی


در پی درگذشت آیت الله ملکوتی، رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیام تسلیت، فقدان این عالم جلیل القدر را به خاندان و شاگردان و ارادتمندان ایشان و همچنین به عموم مردم آذربایجان تسلیت گفتند.

 پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری: متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت عالم جلیل مرحوم آیت الله آقای حاج شیخ مسلم ملکوتی رضوان الله علیه را که از علمای مبرز حوزه های علمیه بوده و مفتخر به سوابق طولانی مجاهدت و خدمات به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی میباشد، به خاندان مکرم و معزز و شاگردان و ارادتمندان ایشان و به عموم مردم عزیز آذربایجان و نیز به مراجع عظام و علمای اعلام حوزه ی علیمه ی قم تسلیت عرض میکنم.
حضور همیشگی این عالم مجاهد در فعالیتهای سیاسی جامعه ی مدرسین قم در دوران اختناق و سپس خدمات ایشان در سنگر امامت جمعه ی تبریز قهرمان و همراهی و همگامی با رزمندگان دفاع مقدس، سوابق ثبت شده ای است که از حافظه ی تاریخ انقلاب و از دیوان کرام الکاتبین محو نخواهد شد، انشا الله.

از خداوند متعال رحمت و مغفرت و علوّ درجات ایشان را مسألت میکنم.

سید علی خامنه ای

4/اردیبهست ماه/1393