اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام جدید داعش: پوتین یک خوک است


تروریست‌های داعش در پیامی ویدیوئی، "ولادیمیر پوتین" را یک خوک نامیدند و بار دیگر مسئولیت سرنگونی هواپیمای مسافربری روسیه را به خود نسبت دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان: تروریست‌های داعش در پیامی ویدیوئی، "ولادیمیر پوتین" را یک خوک نامیدند و بار دیگر مسئولیت سرنگونی هواپیمای مسافربری روسیه را به خود نسبت دادند.

به گزارش سی ان ان؛ تروریست‌های داعش فیلم جدیدی منتشر کرده‌اند که در آن یک تروریست به زبان روسی، "ولادیمیر پوتین،" رئیس جمهور روسیه، را خوک خطاب قرار می‌دهد و بار دیگر مدعی می‌شود سرنگونی هواپیمای مسافربری روسیه با 224 سرنشین، اقدامی تروریستی و تلافی‌جویانه از جانب داعش بوده است.
 
تروریست روس زبان از برادران خود در صحرای سینا به دلیل سرنگون کردن هواپیمای مسافربری روسیه تشکر کرد و در ادامه مدعی شد ولادیمیر پوتین باید به دلیل حملات موشکی در سوریه تنبیه شود. داعش در آینده نیز حملات تروریستی دیگری را علیه روسیه و شهروندان این کشور انجام خواهد داد.

پیام جدید داعش: پوتین یک خوک است
 
باوجود اینکه داعش بارها مدعی شد عامل سقوط هواپیمای مسافربری در صحرای سینا بوده است؛ کارشناسان روسیه و مصر با اطمینان این ادعای دروغین را تکذیب کردند. در همان تحقیقات اولیه نیز نقص فنی هواپیما برای کارشناسان محرز شده بود.
 
در این فیلم ویدیوئی 5 تروریست رو به دوربین نشسته‌اند. یکی از تروریست‌ها چهره‌ای اسلاو دارد و به دو زبان روسی و عربی صحبت می‌کند. این عضو خارجی داعش که چاقویی در دست دارد تهدید می‌کند ولادیمیر پوتین بابت دخالت نظامی در سوریه و جنگ علیه داعش تاوان سنگینی پرداخت خواهد کرد. 

تیم تحقیقاتی روسیه و مصر همه احتمالات مربوط به سقوط هواپیمای ایرباس 321 را مورد بررسی قرار می‌دهند. احتمال انفجار بمب داخل هواپیما، هدف حمله موشکی قرار گرفتن، وجود نقص فنی و ... همگی به دقت بررسی می‌شوند تا علت حقیقی سقوط این هواپیما مشخص شود.


ویدیو مرتبط :
پیام تسلیت پوتین به مناسبت حادثه بمب گذاری آنکارا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ رییس جمهور منتخب به پیام تبریک پوتین: دولت یازدهم منادی...



پیام تبریک پوتین,پاسخ روحانی به پوتین

رییس جمهور منتخب در پاسخ به پوتین: دولت یازدهم منادی صلح و دوستی برای همه ملت‌ها است

حجت الاسلام و المسلمین دکتر " حسن روحانی" رییس جمهوری منتخب ملت ایران در پاسخ به پیام تبریک " ولادیمیر پوتین" رییس جمهوری فدراسیون روسیه ، تاکید کرده است : دولت من منادی صلح و دوستی برای همه ملت های جهان است و برای تحقق این هدف از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از دفتر امور رسانه‌ای رییس جمهوری منتخب، دکتر روحانی در این پیام تصریح کرد: دولت جدید ایران با تکیه بر تمدن دیرپا و پویایی ایرانی و فرهنگ غنی اسلامی تلاش خواهد کرد تا از طریق تفاهم ، ایجاد اعتماد و احترام متقابل روابط با کشورهای جهان را گسترش داده و تقویت کند.

رییس جمهوری منتخب ملت ایران با تشکر از پیام تبریک رییس جمهوری روسیه اظهار امیدواری کرده است که روابط تاریخی و همکاری دو کشور در همه زمینه ها گسترش یابد.

روحانی خاطرنشان کرد که روابط با روسیه به عنوان یک کشور بزرگ و همسایه در سیاست خارجی ایران دارای جایگاه ویژه ای است و در دولت یازدهم از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

رییس جمهوری منتخب همچنین در پاسخ به پیام تبریک " سرژ سرکیسیان" رییس جمهوری ارمنستان با بیان اینکه از طریق تفاهم، ایجاد اعتماد و احترام متقابل روابط با ارمنستان را گسترش خواهیم داد، اظهارامیدواری کرده است که تلاش های دو طرف موجب ارتقای روابط در تمامی عرصه ها شود.

دکتر روحانی در پاسخ به پیام تبریک " باقرعزت بگوویچ" رییس جمهوری بوسنی و هرزه گوین هم اظهارداشته است که روابط با جمهوری بوسنی و هرزه گوین از بدو تاسیس با اعتماد عمیق دوجانبه دولتی و مردمی همراه بوده و آینده ای پایدار خواهد داشت و بر اراده دولت یازدهم برای تحکیم و گسترش هرچه بیشتر این روابط تاکید می کنم./ایسنا