اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام توییتری یک مادر به سرکرده داعش



اخبار,اخباربین الملل,پیام توییتری یک مادر به سرکرده داعش


 اخبار بین الملل - پیام توییتری یک مادر به سرکرده داعش

 حضور فعالانه گروه تروریستی داعش در رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی باعث شده است تا مادر یک گروگان آمریکایی برای رساندن پیام خود به رهبر این گروه دست به دامن شبکه اجتماعی توئیتر شود.

به گزارش ایسنا مادر یک گروگان آمریکایی که توسط گروه تروریستی داعش به مرگ تهدید شده است، در یک پیام توییتری از ابوبکر البغدادی، رهبر این گروه خواسته است تا با وی تماس بگیرد.

مادر پیتر کاسیگ، آخرین گروگان آمریکایی که در اختیار این گروه تروریستی است با کمک شبکه اجتماعی توییتر سعی کرده تا با البغدادی که به عنوان رهبر این شبه نظامیان افراطی شناخته می‌شود تماس بگیرد.

وی در پیامش می‌گوید که از دولت آمریکا برای نجات جان پسرش هیچ کمکی دریافت نکرده‌است.

خانم پائولا کاسیگ، در پیامش که در آن یک اکانت مربوط به هواداران داعش تگ شده نوشت که در تلاش است برای آزاد شدن فرزندش با اعضای این گروه تماس برقرار کند.

این اکانت توییتری اولین بار روز چهارشنبه هشتم اکتبر دو تصویر از عبدالرحمان (پیتر) کاسیگ منتشر کرد. توییت پائولا کاسیگ هزاران بار بازنشر شده است.

  اخبار بین الملل - ایسنا


ویدیو مرتبط :
افتادن داعش به جون همدگه و کشتن یکی از سرکرده های داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش مصر به پیام تهدید آمیز سرکرده داعش



اخبار,اخباربین الملل,واکنش مصر به پیام تهدید آمیز سرکرده داعش


 اخبار بین الملل -  واکنش مصر به پیام تهدید آمیز سرکرده داعش

مشاور مفتی مصر در واکنش به پیام صوتی سرکرده داعش گفت: تروریست ها پیروان خود را با توهم خلافت و وعده زنان به اسارت گرفته شده فریب می دهند.

به گزارش پایگاه خبری العالم، "ابراهیم نجم" تأکید کرد که خداوند از مصر حمایت می کند و همان گونه که پایان کار مغولان در مصر رقم خورد، هلاکت گروههای تروریستی نیز به اذن خداوند به دست مصری ها خواهد بود.

نجم تاکید کرد: تروریست ها پیروان خود را با وعده هایی مانند توهم خلافت و یا بهره مند شدن از زنانی که به اسارت می گیرند فریب می دهند، و آن چه که در فایل صوتی منسوب به ابوبکر بغدادی سرکرده داعش آمده، فهم نادرست و تاویل اشتباه از آیات و احادیث مربوط به جهاد است.

وی با انتقاد از اقدامات وحشیانه داعشی ها اظهار داشت: این گروه گمراه عاشق ریختن خون بیگناهان و هتک آبروهاست و از آیات مربوط به جهاد با فهم نادرست و تفسیر بیمارگونه خود در تلاشی مایوسانه می کوشد تا جنایات خود را لباس شریعت بپوشاند و اینگونه است که غیرمسلمانان را نسبت به اسلام و مسلمین بدبین می کنند، و جنگ علیه جهان اسلام را سبب می شوند. بدین ترتیب آسیبی که اسلام از ناحیه این افراد می بیند از ناحیه دشمنان خود نمی بیند.

این مسوول مصری خاطرنشان کرد که این گروه تروریستی می کوشد با افزایش مهارت و توانایی های میدانی خود مردم را دچار توهم کرده و این طور وانمود کند که برای جهاد و اجرای قوانین شرع خداوند می کوشد در حالی که کار آنها جز تروریسم و تحریف کلام خدا نیست.


 اخبار بین الملل -  تابناک