اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام تسلیت لاریجانی به سید حسن نصرالله


رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیام های جداگانه ای خطاب به نبیه بری همتای لبنانی خود و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان ، شهادت جمعی از مردم بی دفاع منطقه ضاحیه بیروت را تسلیت گفت.

خانه ملت: رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیام های جداگانه ای خطاب به نبیه بری همتای لبنانی خود و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان ، شهادت جمعی از مردم بی دفاع منطقه ضاحیه بیروت را تسلیت گفت.

دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیام های جداگانه ای خطاب به نبیه بری رئیس مجلس ملی لبنان و سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان ، شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم مظلوم منطقه ضاحیه جنوبی بیروت در حمله تروریستی را محکوم و با بازماندگان این حادثه ابراز همدردی کرد.

متن پیام ها به شرح زیر است:

جناب آقای سید حسن نصرالله

دبیرکل محترم حزب‌الله لبنان

السلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته

فاجعه غم بار منطقه ضاحیه جنوبی در بیروت طی حمله تروریستی که منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم بی دفاع این منطقه شد موجب تاسف و تاثر گردید. این جنایت نفرت‌انگیز، بار دیگر لزوم اتحاد و انسجام برای مبارزه با افراطی گری و تروریسم را نشان داد.

بی تردید خون این شهدای عزیز به تقویت اراده مردم شجاع لبنان و ملت های مسلمان در راه مبارزه تا ریشه کنی معضل تروریسم و مبارزه با تکفیری گری منجر خواهد شد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار ، این حادثه را به جنابعالی و ملت مبارز لبنان تسلیت گفته و شفای عاجل مجروحان و علو درجات آن شهدای عزیز و همچنین صبر وشکیبایی بازماندگان را از خداوند متعال خواستارم.

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به همتای لبنانی اش نیز آمده است:

جناب آقای نبیه بری

رییس مجلس ملی لبنان

سلام علیکم

با تأسف فراوان از خبر انفجار تروریستی منطقه ضاحیه جنوبی در بیروت که باعث شهادت و مجروح شدن ده‌ها نفر از مردم مظلوم لبنان گردید مطلع شدم.

اینجانب ضمن ابراز مراتب تسلیت و همدردی خود با جناب عالی،‌ دولت و ملت کشور دوست و برادر لبنان برای جانباختگان این حادثه ناگوار رحمت و مغفرت و برای خانواده‌های مصیبت‌ زده صبر و اجر از خداوند متعال مسألت می‌کنم.


ویدیو مرتبط :
کلیپی زیبا از سخنان سید حسن نصرالله در مورد جنگ 33 روزه - پیام حضرت آقا به سید حسن نصرالله - بسیار زیبا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لاریجانی با سید حسن نصرالله دیدار و گفتگو کرد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

لاریجانی با سید حسن نصرالله دیدار و گفتگو کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان دیدار و در خصوص مسائل منطقه ای بحث و گفتگو کرد.

به گزارش مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی شب گذشته با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان دیدار و گفتگو کرد.

لاریجانی در سفر به بیروت بعد از دیدار با رئیس مجلس این کشور با سید حسن نصرالله در خصوص اتفاقات اخیر غزه و مسائل منطقه ای بحث و گفتگو کرد. علی لاریجانی در جریان سفرهای منطقه ای خود به سوریه ، لبنان و ترکیه سفر کرد. وی عصر امروز شنبه با رجب طیب اردوغان نخست‌وزیر و جمیل چیچک رئیس مجلس ترکیه دیدار و درباره تحولات منطقه از جمله پیروزی مقاومت فلسطین گفتگو کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در مراسم عزاداری شیعیان استانبول در این مراسم سخنرانی کرد. رئیس مجلس شورای اسلامی روز گذشته در سفر به سوریه و لبنان با بشار اسد رئیس جمهور، جهاد اللحام رئیس مجلس سوریه و همچنین با نبیه بری رئیس پارلمان لبنان و نمایندگان گروه‌های فلسطینی در این دو کشور دیدار و گفتگو کرد.مهر