اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام تسلیت سینما برای درگذشت هما روستا


سازمان سینمایی وزارت ارشاد با انتشار پیامی درگذشت بانو هما روستا چهره ماندگار سینمای ایران را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایسنا: سازمان سینمایی وزارت ارشاد با انتشار پیامی درگذشت بانو هما روستا چهره ماندگار سینمای ایران را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: «شادروان هما روستا، از بازیگران با اخلاق سینمای ایران بود و بررسی کارنامه این بازیگر توانا، نشان از گزیده کاری ایشان دارد.

فقدان این بانوی هنرمند سینمای ایران که سبقه‌ای طولانی در عرصه هنرهای نمایشی داشتٰ بدون شک در عرصه هنر هفتم احساس خواهد شد.

سازمان سینمایی فقدان این بانوی هنرمند سینما و تئاتر را به خانواده های سمندریان، روستا و جامعه هنری تسلیت گفته و از خداوند منان علو درجات را از خداوند برای این بانوی ماندگار سینمای ایران مسئلت دارد.»

آیین بزرگداشت بانو هما روستا در ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ همزمان با سی و دومین جشنواره فیلم فجر برپا شده بود.

هما روستا بازیگر سینما و تلویزیون، همسر استاد مرحوم حمید سمندریان بود که در سوم مهر ۱۳۲۵ به دنیا آمد و سوم مهر ۱۳۹۴ از دنیا رفت.


ویدیو مرتبط :
پیام تسلیت شادمهر عقیلی برای درگذشت مرتضی پاشایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام تسلیت بازیگران سینما برای درگذشت هما روستا



اخبار,اخبار فرهنگی,هما روستا

پس از اعلام خبردرگذشت هما روستا بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون شبکه‌های اجتماعی از پیام‌های تسلیت چهره‌های سینمایی پر شده است.

هنرمندان سینمای ایران به مناسبت درگذشت هما روستا از بستر شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام برای اعلام پیام تسلیت خود استفاده کردند.

در این زمینه، باران کوثری بازیگر، نوشت : «هنرمند ماند و هنرمندانه زندگی کرد.»

لاله اسکندری هم درگذشت هما روستا را تسلیت گفت و نوشت : «هما روستا هم ازمیان ما رفت، در سالروز تولدش ،ابدی شد. روحش شاد»

آنا نعمتی دیگر بازیگری بود که در اینستاگرام نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد : «همای عزیزم هم دلش برای دلی تنگ بود،روحش شاد، روح استاد عزیزم ، حمید سمندریان هم شاد. همیشه هستین»

پولاد کیمیایی اما درباره قطعیت این خبر مطمئن نبوده و نوشته : « واقعا نمیدونم شایعه است یا نه ولی امیدوارم كه باشه شنیده‌ام بانو هما روستا از بین ما رفت، خدا رحمت كنه، تسلیت به همه خانواده تئاتر و سینما»

لادن طباطبایی هم نوشت : «هما سعادت حمید بود، بالاخره رفت تا در مرگ هم همچون زندگی در کنارش باشد، استاد جاودانم، همایت آمد ، برخیز و جوان شو، چون شروع آشنایی، او هم همان خواهد بود که تو دیدی روز اول، همان دختر جوان پرشور با چشمانی که چون چشمان تو آسمانی بودند و در پیوند دوباره شما ، شاهدانی از دور خواهند بود، اسطوره هایی که فصل مشترک شما بودند و ماندند»

رویا میرعلمی بازیگر تئاتر و سریال «شمعدونی» اما آسمانی شدن هما روستا را به او تبریک می‌گوید : « جان دلمان برای صدا و چشمهایت تنگ میشود سلام ما را به استاد برسان. آسمانی شدنت مبارک همای تئاتر ایران»

سحر جعفری‌جوزانی هم خطاب به هما روستا نوشت : «بانو، بانوى هنرمندِ مهربان، هنرتان همیشه زنده باد»

 پیام تسلیت الناز حبیبی هم کوتاه بود : «حیف، تسلیت میگم به جامعه هنرى»
آزاده نامداری مجری تلویزیون نیز در اینستاگرام نوشت : «خداحافظ . نسل بی خاطره ی من،هرروز گذشته ش خالی ترمیشه. تسلیت میگم»

صابر ابر دیگر بازیگر سینمای ایران نیز در پیام تسلیت خود نوشت : « دیشب وقت خواب ، به سقف خیره بودم و با بهمن كوتاه حرف زدم، بهمن رفیق عجیبی بود! آرام و مهربان، با چشمهایی تكلیف روشن، از آدمهایی كه خبر از جانشان داری خوشم می آید، بهمن از آنها بود، معلوم بود! شاید این اواخر به خاطر شلوغی و زیاد بودن كارهایم كم دیدمشان اما حواسم كنارشان بود.

 

خدا مینا را حفظ كند و به او و خانواده آرامش و صبر بدهد مینا جان. صبح بیدار می شوم و می فهمم بانو هم رفته، چه مهمانی بزرگی خدا دارد . هما جان هم تولدش را آنجا گرفت. بهمن هم آنجاست.»

محسن تنابنده بازیگر سریال «پایتخت» نیز در اینستاگرام نوشت : «بانو جان بدرود»

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین