اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام تسلیت سيد‌محمد‌خاتمی




در پی درگذشت آیت الله منتظری در شهر مقدس قم ، سیدمحمد خاتمی پیام تسلیتی صادر کرد. در این  پیام با تاکید بر رتبه فقهی آیت الله منتظری آمده است:

 

 

رحلت عالم زاهد ومجتهد والاقدر؛مجاهد نستوه؛فقیه، كلامی ، جامع معقول و منقول حضرت آیت الله العظمی منتظری رضوان اله علیه را به ساحت مبارك حضرت ولی الله الاعظم ؛به حوزه های علمیه؛به همه ارادتمندان؛دوستداران آن فقید سعید و بیت شریف و بستگان و فرزندان محترمشان از صمیم قلب تسلیت عرض می‌كنم.

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
پیام نوروزی سید محمد خاتمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام تسلیت یک مرجع تقلید به سید محمد خاتمی



اخبار ,اخبار اجتماعی ,پیام تسلیت  آیت الله سید عبدالکریم موسوی به سید محمد خاتمی

 

اخبار اجتماعی - پیام تسلیت یک مرجع تقلید به سید محمد خاتمی

آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی در پیامی درگذشت پدر همسر سید محمد خاتمی رییس جمهوری پیشین کشور را تسلیت گفت.

 ˈجناب مستطاب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید محمد خاتمی (دام عزه) خبر درگذشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر صادقی (طاب ثراه) موجب تالم و تاثر گردید. آن فقید علاوه بر ملکات علمی و اخلاقی از فضل مصاهرت (ارتباط دامادی) از دو جانب برخوردار بود، از سویی صهر (داماد) مرجع فقید و فقیه نزیه مرحوم آیت الله سید صدر الدین صدر (قدس سره ) بود و از سوی دیگر صهر (داماد) مکرمی چون جناب عالی نصیب او شده بودˈ.

آیت الله موسوی اردبیلی افزود: ˈ این جانب درگذشت آن فقید سعید را به شما و خاندان بزرگوار ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم از درگاه باری تعالی علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارمˈ.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی استاد بازنشسته دانشگاه شهید بهشتی تهران از فعالان حوزه فرهنگی و دینی و شوهر خواهر امام موسی صدر بود که امروز (دوشنبه) دار فانی را وداع گفت.

پیکر آن مرحوم فردا (سه شنبه) ساعت 9 صبح از مقابل منزل وی در خیابان شریعتی تهران به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تشییع خواهد شد. 

اخبار اجتماعی - خرداد