اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام تسلیت رهبری در پی درگذشت وزیر شعار


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عصر دیروز (یکشنبه) در پیامی درگذشت مرحوم مغفور آقای حاج محمود مرتضایی‌فر از یاران صمیمی انقلاب را تسلیت گفتند.

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عصر دیروز (یکشنبه) در پیامی درگذشت مرحوم مغفور آقای حاج محمود مرتضایی‌فر از یاران صمیمی انقلاب را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت مرحوم مغفور آقای حاج محمود مرتضایی‌فر را كه از یاران صمیمی انقلاب و خدمتگزار با وفای نماز جمعه تهران بودند به بازماندگان و دوستان ایشان تسلیت می‌گویم و رحمت و غفران الهی را برای آن مرحوم مسئلت می‌كنم.

سیدعلی خامنه‌ای؛ ۲۲ اردیبهشت ۹۲


ویدیو مرتبط :
پیام تسلیت آیت الله سبحانی در پی درگذشت حجت الاسلام ابوالحسنی(قسمت2)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام تسلیت رهبری در پی درگذشت سلحشور


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت مرحوم فرج‌الله سلحشور را تسلیت گفتند.

خبرگزاری ایسنا: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت مرحوم فرج‌الله سلحشور را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

درگذشت هنرمند برجسته و متعهد مرحوم آقای فرج‌الله سلحشور را به خاندان گرامی و همه‌ی بازماندگان ایشان تسلیت عرض می‌کنم. آثار پرآوازه و ماندگار این هنرمند باایمان که مرزهای کشور را درنوردیده و مایه‌ی آبرو و اعتبار هنر سینمای ایران در چشم ملتهای دیگر گشت، بیگمان در شمار حسنات بازمانده از وی و موجب اجر الهی و نام نیک مردمی ایشان خواهد بود انشاءالله.

از خداوند متعال رحمت و مغفرت و علو درجه برای آن فقید سعید و صبر و اجر برای بازماندگان مسألت میکنم.

سیدعلی خامنه‌ای

۸ اسفند ۱۳۹۴