اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام اینستاگرامی محسن رضایی به اولاند


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار تصاویری از کودک چهار ساله سوری، پیامی خطاب به اولاند، رئیس جمهور فرانسه منتشر کرد.

خبر آنلاین: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار تصاویری از کودک چهار ساله سوری، پیامی خطاب به اولاند، رئیس جمهور فرانسه منتشر کرد.

متن پیام محسن رضایی به شرح زیر است:

آقای اولاند رئیس‌جمهور فرانسه؛ اگر شما نسبت به این عکس‌ها اشک چشمتان جاری می‌شد و گروه‌های تکفیری سوریه را حمایت نمی‌کردید، امروز چشمان ملت شما پر از اشک نمی‌شد. ما برای این دختر مظلوم سوری و هم برای کودکان فلسطینی و هم برای کودکان یمنی و هم برای کودکان فرانسوی ناراحت هستیم. بیایید دست از کینه و تبعیض بردارید و گروه‌های تکفیری و دولت‌های تروریستی و کودک‌کش مثل اسراییل را حمایت نکنید.

پیام اینستاگرامی محسن رضایی به اولاند


 


ویدیو مرتبط :
پیام شهادت طلبانه محسن رضایی در اینستاگرام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیانیه ستاد حسن روحانی، قدر دانی محسن رضایی،پیام تشکر محمد باقر قالیباف



تقدیر ستاد حسن روحانی از مردم,تقدیر ستاد رضایی از مردم

تقدیر ستاد حسن روحانی از مشارکت پرشکوه مردم در انتخابات

ستاد انتخاباتی حسن روحانی به مناسبت مشارکت پرشکوه مردم در انتخابات بیانه‌ای صادر و تاکید کرد: رجاء واثق داریم شورای محترم نگهبان و ستاد انتخابات کشور وفق فرمایشات مقام معظم رهبری با صیانت از آراء و با رعایت حق‌الناس نتایج شمارش آراء را به اطلاع ملت بزرگ ایران خواهد رسانید.

در این بیانیه آمده است:

«بار دیگر ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور پرشکوه خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حماسه‌ای شگفت آفرید و عظمتی نو برپا کرد.

ستاد انتخاباتی آقای دکتر حسن روحانی لازم می‌داند از صمیم قلب و عمق جان از همه عزیزانی که از خالقان این شگفتی بوده‌اند، سپاسگزاری و تشکر نموده و دست تک تک آنان را متواضعانه بفشارد.

ایمان قلبی داریم که بر پایه این حضور و همدلی، ایران سربلند در مسیر جدید خود راه شهیدان انقلاب اسلامی و امام عظیم‌الشأن و سعادت و پیشرفت را خواهد پیمود و استوارانه در سایه اشراف مقام معظم رهبری راه تعالی را طی خواهد کرد. بدیهی است رجاء واثق داریم شورای محترم نگهبان و ستاد انتخابات کشور وفق فرمایشات مقام معظم رهبری با صیانت از آراء و با رعایت حق‌الناس نتایج شمارش آرا را به اطلاع ملت بزرگ ایران خواهد رسانید.

از خداوند متعال بهروزی، شادکامی و موفقیت روزافزون برای مردم عزیز کشورمان را آرزو داریم.» 

 

قدردانی محسن رضایی از حضور حماسی مردم در انتخابات

محسن رضایی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با انتشار بیانیه‌ای، از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای تقدیر و تشکر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

«بسمه تعالی

یدالله مع الجماعه

مردم شریف و بزرگ ایران

حضور حماسه‌آفرین شما در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر ثابت کرد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ریشه‌ای الهی و پشتوانه‌ای مردمی دارد.

تجلی غرورآفرین شما خواست مقام معظم رهبری را در خلق حماسه سیاسی به بهترین نحو محقق کرد. این آوردگاه حماسی عزت و سربلندی ایران اسلامی را در عرصه بین‌الملل تحکیم بخشید.

بر فرزند ملت ایران لازم است که از بصیرت و شورآفرینی شما به سهم خود، تقدیر و تشکر کند و به شادی بر آستان لطف الهی سجده شکر به جای آورد.» 

 

پیام تشکر محمد باقر قالیباف از ملت بزرگ ایران

محمد باقر قالیباف با صدور پیامی از حضور با شکوه مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر متن پیام قالیباف به این شرح است:

حضور پر شکوه و هوشمندانه مردم مومن و شریف ایران اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ مصداق واقعی حماسه سیاسی بود و برگ زرین دیگری بر پشتوانه مستحکم نظام اسلامی شد. بر ماست که در برابر این همه شور و شعور سر تعظیم فرود آوریم و شکر گذار خداوند متعال و قدردان حضور همه هموطنان عزیز باشیم.

اینجانب به سهم خود این حضور غرور آفرین را که بار دیگر مایه یاس دشمنان گردید، به حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز ملت سلحشور ایران تبریک گفته و ایمان دارم این ملت بزرگ همچنان حماسه ساز و امید آفرین خواهد بود.

والسلام - محمد باقر قالیباف

ایسنا/مهر