اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام اینستاگرامی درباره «ریما رامین‌ فر»


امیر جعفری همسر ریما رامین‌فر با نگارش متنی در اینستاگرام تاکید کرد، این بازیگر سریال «پایتخت» هیچ صفحه‌ای در این فضا ندارد.

خبرآنلاین: امیر جعفری همسر ریما رامین‌فر با نگارش متنی در اینستاگرام تاکید کرد، این بازیگر سریال «پایتخت» هیچ صفحه‌ای در این فضا ندارد.
 
یکی از دردسرهای بازیگران و چهره‌های شناخته شده در فضاهای مجازی راه افتادن صفحه‌هایی به نام آنان است. این صفحات در حالی فعالیت می‌کنند که هنرمند مورد نظر اصلا نظارت بر آن ندارد. رامین‌فر یکی از بازیگرانی است که به تازگی با چنین مشکلی روبرو شده است. همسر این بازیگر امیر جعفری با نوشتن متنی در اینستاگرام اعلام کرد رامین‌فر هیچ صفحه‌ای در این فضا ندارد.

پیام اینستاگرامی امیر جعفری درباره همسرش

امیر جعفری با انتشار این عکس در اینستاگرام نوشت: «دوستان عزیز، ریما رامین‌فر، همسر بنده هیچگونه فعالیت و صفحه‌ای در اینستاگران ندارن و همچنین فن پیج‌های موجود هم یر نظر ایشان نیست و مورد تایید نیست.»

رامین‌فر از بازیگران سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم است و در این سریال نقش شخصیت هما، همسر نقی معمولی را بازی می‌کند.


ویدیو مرتبط :
خندوانه - ریما رامین فر (وفای به عهد)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گفت و گو با ریما رامین فر همسر امیر جعفری



 

 

ریما رامین‌فر مطمئنا یكی از چهره‌های شناخته شده و دوست‌داشتنی برای علاقه‌مندان سریال‌های تلویزیونی است. این بازیگر هنرمند در كنار امیر جعفری زوج خوشبختی را تشكیل داده‌اند كه نه تنها در كار بلكه در زندگی شخصی‌شان نیز می‌توانند یك الگوی خوب به حساب آیند. وقتی با ریما رامین‌فر صحبت می‌كنید، آنچه به وضوح می‌توانید حس كنید، عشق و علاقه‌ای است كه به زندگی مشترك و به خصوص به پسرش دارد. این زوج هنرمند یك پسر 5 ساله دارند و ریما رامین‌فر می‌گوید تمام برنامه‌های زندگی‌اش را با توجه به زندگی فرزندش هماهنگ می‌كند. اگر می‌خواهید در این‌باره بیشتر بدانید حتما در ادامه صحبت‌های او را بخوانید. درباره این بازیگر- مادر هنرمند باید بگوییم كه سال گذشته در كنار محسن تنابنده، علیرضا خمسه و... با سریال پایتخت مهمان خانه‌های ما شده بود و امسال نیز با حضور در كنار امیر جعفری با چك برگشتی به خانه‌های ما آمد. با او یك روز قبل از آن‌كه عازم سفر شود، گپ زدیم.

پایتخت یا چك برگشتی؟

با توجه به نقش‌های متفاوتی كه ریما رامین‌فر در 2 سریال پایتخت و چك برگشتی ایفا كرده شاید جالب باشد كه بدانیم كدام‌یك را بیشتر دوست داشته و توانسته با آن ارتباط بهتری برقرار كند. «پایتخت و چك برگشتی هر كدام ویژگی خاص خودشان را داشتند و به هردوی آن‌ها علاقه‌مند هستم. سریال پایتخت در كل فقط قصه یك خانواده بود كه من هم عضوی از آن بودم و به همین دلیل وظیفه‌ام در آن كار سنگین‌تر بود اما در مورد چك برگشتی، سوژه این فیلم برایم خیلی دوست‌داشتنی بود. جسارتی كه در متن كار وجود داشت را پسندیدم. فكر می‌كنم برای نخستین بار بود كه در سریالی این مسئله به این شكل مطرح می‌شد.»

 

زوج ایده‌آل هنرمند در كنار هم

شاید سوالی كه حین دیدن چك برگشتی در ذهن بسیاری از ما نقش می‌بست، این بود كه كنار هم قرار گرفتن ریما رامین‌فر و امیر جعفری چقدر در انتخاب‌شان برای حضور در این پروژه موثر بوده و اصلا آیا این اتفاق تاثیری در روند كاری آن‌ها داشته یا خیر؟! این نخستین باری نبود كه با امیر همبازی می‌شدم. سال‌های گذشته در چند كار تئاتر با هم همبازی بودیم و به همین دلیل نمی‌توانم بگویم برایم اتفاق خیلی خاصی بوده و حس خیلی عجیبی را به من منتقل كرده است؛ فقط می‌توانم بگویم این كار هم تجربه خوبی برایم بود. نمی‌توانم بگویم خواسته‌ام این است كه امیر حتما باید سر هر كاری كنارم باشد اما در كل كاركردن كنار كسانی كه با آن‌ها آشنا هستم برایم دوست‌داشتنی است و همیشه از این‌كه چنین تجربه‌ای را داشته باشم استقبال می‌كنم.

 

ریما رامین‌فر , سریال‌های تلویزیونی ,  همسر امیر جعفری

 

می‌خواهم همه كشورها را ببینم

ریما رامین‌فر عاشق سفر كردن است: «سفر كردن را خیلی دوست دارم. خیلی برایم مهم نیست كه به كجا سفر كنم فقط دوست دارم این كار را انجام دهم. دلمان می‌خواهد تمام شهرها و كشورها را از نزدیك ببینیم؛ چه دور باشند چه نزدیك البته از زمانی كه پسرم به دنیا آمده، ترجیح می‌دهیم به جاهایی سفر كنیم كه مسیرشان كوتاه‌تر باشد، به دلیل این‌كه او كوچك است و در مسافت‌های طولانی اذیت می‌شود. دلمان می‌خواهد بیشتر به جاهایی برویم كه از نظر محیطی برای یك بچه زیبایی بیشتری داشته باشد تا او هم از سفر لذت ببرد. در نوروز امسال به دلیل این‌كه تا روز 9‌فروردین سر كار بودیم، فرصت رفتن به سفر را نداشتیم و به دلیل فشار كاری كه در تعطیلات نوروز داشتیم واقعا خسته‌ایم و به یك مسافرت نیاز داریم؛ در همین چند روزه همگی با هم عازم یك سفریم!»

 

ریما رامین‌فر , سریال‌های تلویزیونی ,  همسر امیر جعفری

 

قبل از هر چیز یك مادرم

حاصل زندگی این زوج هنرمند، یك پسر 5 ساله است كه با وجود كار پرمشغله پدر و مادرش در راس همه امور زندگی آن‌ها قرار دارد به حدی كه خانم رامین‌فر عاشقانه به خاطر او از داشتن لذت‌های كاری‌اش كاسته: «یك پسر 5 ساله داریم و با توجه به مشغله كاری‌ای كه من و امیر داریم، نگهداری از او واقعا مشكل است  به همین دلیل هم من در این سال‌ها كم‌كار شده‌ام. به خاطر این‌كه فكر می‌كنم قبل از هر چیز یك مادرم و وظیفه‌ام نگهداری از فرزندم است و پیش از آن‌كه یك بازیگر باشم باید یك مادر خوب باشم و این اولویت من در زندگی است.»

 

ریما رامین‌فر , سریال‌های تلویزیونی ,  همسر امیر جعفری

 

یك تجربه لذت‌بخش

تجربه كار كردن با سیروس مقدم بسیار لذت بخش است. سال گذشته سر كار «پایتخت»، تجربه كار كردن با این كارگردان و الهام غفوری را داشتم، به همین دلیل وقتی امسال هم پیشنهاد كار در «چك برگشتی» را به من دادند، پذیرفتم به دلیل این‌كه آقای مقدم و كاری كه انجام می‌دهد برایش مهم است و این‌طور نگاه نمی‌كند كه صرفا یك سریال را به هر شكل شده تمام كند. مسئله دیگری كه باعث شد من در این سریال حضور پیدا كنم، این بود كه وقتی فیلمنامه 4، 5 قسمت اولیه كار را خواندم به‌نظرم آمد سوژه خیلی جالبی دارد. در كنار این‌كه افرادی هم كه در چك برگشتی حضور داشتند از بازیگران خوبی بودند كه با تعدادی از آن‌ها پیش‌تر سابقه همكاری داشتم و در كل به‌نظرم تیم خیلی خوبی سر این كار حضور داشتند.

 

پرواز 749 به زمین می‌نشیند

در پایان بد نیست فعالیت‌هایی كه ریما رامین‌فردر سال 91 خواهد داشت را مرور كنیم: «در حال حاضر برای كار تصویری چیزی ندارم اما از اول اردیبهشت تمرین یك كار تئاتر به نام  پرواز749 به زمین نشست را آغاز می‌كنم كه خانم شیوا مسعودی كارگردانی و نغمه ثمینی كار نویسندگی آن را بر‌عهده دارند و قرار است در ماه‌های آینده روی صحنه برود.».../انتخاب