اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام اوزیل به مناسبت ولادت پیامبر (ص)


ستاره آرسنال تولد پیامبر گرامی اسلام (ص) را تبریک گفت.

ایسنا: مسوت اوزیل، ستاره مسلمان آرسنال ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) را تبریک گفت. او در صفحه اجتماعی خود در فیس‌بوک که به دو زبان عربی و انگلیسی است، نوشت: "سلام و درود خدا بر شما باد. ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) را به شما تبریک می‌گویم."

اوزیل در فصل جابه‌جایی تابستانی به آرسنال پیوست. او خیلی سریع در این تیم لندنی جا افتاد و الان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم به شمار می‌آید. او معمولا قبل از شروع بازی‌ها دستانش را به نشانه دعا بالا می‌برد که این بارها در رسانه‌های انگلیسی بازتاب داشته است و بسیاری از آنها از اعتقاد این بازیکن کردتبار به دین اسلام نوشته‌اند.

آرسنال در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با 45 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. توپچی‌ها در آخرین بازی هفته‌ بیست و یکم رقابت‌های لیگ جزیره امشب (دوشنبه) در خانه آستون ویلا به میدان می‌رود. شاگردان ونگر با پیروزی در این دیدار می‌توانند به صدر جدول رده‌بندی بازگردند.


ویدیو مرتبط :
به مناسبت ولادت پیامبر صلی الله و علیه و اله و سلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام رییس دانشگاه پزشكی تهران به مناسبت درگذشت دكتر سودبخش



 

  در پی درگذشت دكتر عبدالرضا سودبخش دانشیار گروه بیماریهای عفونی بیمارستان امام خمینی، دكتر لاریجانی رییس دانشگاه پیامی ارسال كرد.

 

به گزارش سرویس صنفی آموزشی ایسنا، در پی درگذشت دكتر عبدالرضا سودبخش دانشیار گروه بیماری های عفونی بیمارستان امام خمینی، دكتر لاریجانی رییس دانشگاه علوم پزشكی تهران پیامی ارسال كرد.

متن این پیام به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

خانواده محترم سودبخش، استادان گرامی، دانشجویان عزیز و همكاران محترم

خبر درگذشت جانگداز همكار زحمت كش و پرتلاش گروه بیماری های عفونی بیمارستان امام خمینی(ره) دكتر عبدالرضا سودبخش موجی از اندوه و تأثر در دلهای دانشجویان، استادان و همكاران وی در دانشگاه علوم پزشكی تهران ایجاد كرد.

دكتر عبدالرضا سودبخش عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشكی تهران عصر روز سه شنبه پس از كار روزانه هنگام خروج از مطب مورد حمله فردی ناشناس قرار گرفت و به ضرب گلوله كشته شد.

این حادثه نكوهیده و دلخراش موجب تألم و تأثر جامعه پزشكی و دانشگاهی كشور و پیگیری جدی موضوع از سوی مسئولین انتظامی مورد تأكید آنان است.

اینجانب ضمن تسلیت این حادثه جانگداز به خانواده محترم سودبخش، استادان، همكاران، دانشجویان و جامعه پزشكی كشور از نیروهای انتظامی پیگیری جدی موضوع و برخورد قانونی با عاملین را درخواست می نمایم.... / خبرگزارى ایسنا