اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیامک تبریک ایام شعبانیه را رایگان ارسال کنید


سرویس نرم افزاری رایانا به مدت یک هفته در ایام شعبانیه به کاربرانش ارسال روزانه ۳۰ پیامک رایگان عیدی می‌دهد.

خبرگزاری مهر: سرویس نرم افزاری رایانا به مدت یک هفته در ایام شعبانیه به کاربرانش ارسال روزانه ۳۰ پیامک رایگان عیدی می‌دهد.

کاربران سرویس ایرانی رایانا می‌توانند به مناسبت ایام شعبانیه به مدت یک هفته از ۱۲ خردادماه روزانه ۳۰پیامک رایگان به مشترکین اپراتورهای همراه اول و ایرانسل ارسال کنند.

کاربران عضو رایانا برای فعال‌سازی این سرویس لازم است پس از مراجعه به بخش «سرویسها»، سرویس «پیامک رایگان» خود را فعال کرده و برای ارسال پیامک از همان محیط ساده نوشتن نامه و از بانک پیامک آماده رایانا در مناسبتهای مختلف بهره ‌ببرند.

افرادی که تاکنون عضو این سرویس نرم افزاری نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت rayana.ir به‌راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن بدون نیاز به اطلاعات شخصی برای خود حساب کاربری ایجاد نموده و ضمن ارسال و دریافت نامه‌های خود با هر تعداد پیوست، از سرویسهای رایگانی همچون ارسال فکس و پیامک اطلاع‌رسانی ورود استفاده نمایند.

شایان ذکر است طی این هفته قرعه‌کشی جشنواره نوروزی رایانا نیز برگزار گردید و یکی از هموطنان ساکن شهر قم، که در ایام نوروز سرویس پیامک رایانای خود را فعال کرده بود، برنده یک دستگاه تبلت شد.


ویدیو مرتبط :
پنل ارسال پیامک انبوه با سیم کارت = ارسال پیامک به بلک لیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارسال پیامک تبریک نوروزی روحانی به مردم؟


براساس این گزارش تاکنون هیچ یک از مقامات دولتی در ارتباط با این پیامک ارسالی برای هموطنان در راستای تایید یا رد آن موضعی اتخاذ نکرده‌اند.

ایسنا: در آستانه فرا رسیدن سال نو از صبح امروز برای برخی از هموطنان با عنوان روحانی پیامکی جهت تبریک سال نو ارسال شده است.

در متن این پیام آمده است: "نوروز سرشار از شادی و امید را برایتان آروزمندم. حسن روحانی رییس‌جمهور"

براساس این گزارش تاکنون هیچ یک از مقامات دولتی در ارتباط با این پیامک ارسالی برای هموطنان در راستای تایید یا رد آن موضعی اتخاذ نکرده‌اند.