اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیامكی که موجب مرگ یک جوان شد


تركی با بیان اینكه بنابر ادعای متهم علت درگیری مجادله لفظی بر سر پیامک بوده است خاطرنشان كرد: ضارب در این درگیری با استفاده از چاقو وی را به قتل رسانده است.

پاسخ ندادن به پیامك باعث درگیری بین دو جوان و مرگ یكی از آنان بر اثر جراحت با چاقو شد.

سرهنگ مهدی تركی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز سه‌شنبه در پی تماس مردمی، خبری مبنی بر درگیری بین دو جوان به مركز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان رودسر گزارش شد كه در پی آن اكیپ‌های عملیاتی پلیس در صحنه حاضر شدند و با هماهنگی اورژانس فرد مجروح را به بیمارستان انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان‌ اینكه ضارب قبل از تجمع مردم و حضور پلیس از صحنه متواری شده بود، افزود: مضروب كه جوانی 22 ساله بوده به دلیل شدت جراحات وارده در همان ساعات اولیه در بیمارستان فوت كرد.

وی ادامه داد: كارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان در كمتر از 24 ساعت مخفی‌گاه ضارب را كه جوانی 18 ساله است در یكی از شهرستان‌های استان گیلان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر كردند.

تركی با بیان اینكه بنابر ادعای متهم علت درگیری مجادله لفظی بر سر پیامک بوده است خاطرنشان كرد: ضارب در این درگیری با استفاده از چاقو وی را به قتل رسانده است.

به گفته فرمانده انتظامی رودسر متهم پس تحویل به مراجع قضایی روانه زندان شد.

وی با تاكید بر اینكه استفاده از چاقو و دیگر سلاح‌های سرد خطری برای جوانان محسوب می‌شود و قدرت تفكر و تعقل را از آنان سلب می‌كند به خانواده‌ها توصیه كرد: نسبت به فرزندان جوان و نوجوان خود نظارت بیشتری داشته و آنان را از به همراه داشتن هرگونه سلاح سرد بر حذر دارند.

منبع: ایسنا



ویدیو مرتبط :
‫خروپف می تواند موجب مرگ شما شود‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ یك دختر جوان براثر اسیدپاشی خواستگار



 

مرگ یك دختر جوان براثر اسیدپاشی خواستگار

 

دختر جوانی كه در پی اسیدپاشی خواستگارش به كما رفته بود، پس از ۹ روز در بیمارستانی در تهران تسلیممرگ شد.

شامگاه ۱۲ مرداد زنگ در خانه ای در كوی ۳۸ خیابان مطهری اسلامشهر به صدا درآمد. دختر خانواده به نام لیلا وقتی در را باز كرد، با خواستگار سابقش روبه رو شد و با ترس و وحشت از او خواست از آن محل دور شود.

خواستگار جوان پس از مشاجره با او بطری اسیدی را كه همراه داشت، به صورت و دست های دختر جوان پاشید و همراه دوستش با موتورسیكلت از محل دور شد.

دختر جوان با فریاد از خانواده اش كمك خواست. آنها با شنیدن فریادها سراسیمه از خانه خارج شدند و او را به بیمارستان آیت الله سعیدی اسلامشهر منتقل كردند، ولی به دلیل شدت سوختگی او برای ادامه درمان به بیمارستان شهدای یافت آباد تهران انتقال یافت.

با تحقیق در این زمینه مشخص شد جوان خواستگار خود نیز در اسیدپاشی به دختر جوان آسیب دیده و در بیمارستان بستری است.

با دستگیری متهم و اعتراف وی به اسیدپاشی، آخرین خبر حاكی است دختر جوان ۹ روز پس از بستری شدن در بیمارستان به علت شدت سوختگی جان خود را از دست داد..../ جام جم آنلاین