اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پژو سیتروئن در اندیشه تولید پیکاپ تراک


چندی پیش خبرها حاکی از آن بود که مرسدس بنز قصد دارد در آینده‌ای نزدیک وارد کلاس پیکاپ تراک‌ها شود، حالا باید اعلام کنیم که مرسدس در بازار پیکاپ تراک‌های جدید تنها نیست.

وب‌سایت پدال: چندی پیش خبرها حاکی از آن بود که مرسدس بنز قصد دارد در آینده‌ای نزدیک وارد کلاس پیکاپ تراک‌ها شود، حالا باید اعلام کنیم که مرسدس در بازار پیکاپ تراک‌های جدید تنها نیست.

پژو سیتروئن در اندیشه تولید پیکاپ تراک

ماکسیم پیکات مدیرعامل شرکت پژو در مراسم سخنرانی احداث خطوط جدید جامپی ون‌های پژو سیتروئن در فرانسه سگمنت پیکاپ تراک‌ها را یک فرصت برای رشد کمپانی پژو سیتروئن خواند.وی دراین‌باره گفت:

ما همیشه بازار پیکاپ ها را یک فرصت در نظر می‌گرفتیم. این سگمنت قسمتی از تاریخ شرکت ماست و حالا ما به این موضوع بیشتر فکر می‌کنیم. ما استراتژی‌های شرکت را در روز سه‌شنبه پنجم آوریل دوباره بررسی می‌کنیم و تصمیم می‌گیریم که چه خودروهایی را به عنوان هدف انتخاب کنیم. بعد از اتخاذ تصمیم‌های مهم خبرهای بیشتری دراین‌باره در اختیار شما قرار می‌گیرد.

پژو سیتروئن در اندیشه تولید پیکاپ تراک

بااینکه از پیکاپ تراک احتمالی پژو سیتروئن جزییاتی در دست نیست می‌توان حدس زد که این شرکت به‌تنهایی سراغ تولید چنین کلاسی نمی‌رود. طبق گزارش اتوکار شرکای احتمالی PSA احتمالاً تویوتا یا فیات خواهند بود که در سرمایه‌گذاری مشترک با تویوتا خودروی پروس به عنوان برادر جامپی و اکسپرت و یا در سرمایه‌گذاری مشترک با فیات دوکاتو، باکسر و جامپر خودروهای موردنظر هستند.

پژو سیتروئن در اندیشه تولید پیکاپ تراک

آخرین پیکاپ تراکی که PSA در اروپا عرضه کرد خودروی 504 بود که تا سال‌های اولیه دهه‌ی 90 میلادی در بازار موجود بود. اگر درنهایت پیکاپ تراک جدید پژو سیتروئن به تولید برسد این خودرو باید با خودروهایی نظیر فورد رنجر، نیسان ناوارا، میتسوبیشی L200 و فولکس‌واگن آماروک به رقابت بپردازد. خودروسازان دیگری که مدل‌های مشابه ای در این کلاس دارند هم رنو، فیات و مرسدس بنز هستند.


ویدیو مرتبط :
حرکت خودرو نیمه خودکار پژو سیتروئن در بزرگراه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تولید پژو ۴۰۵ و روآ ادامه می‌یابد





تولید پژو 405 و روآ

 

 

ایران خودرو با وجود هشدارهای پی در پی نیروی انتظامی می‌گوید : حتی در صورت عدم شماره‌گذاری نیز تولید پژو ۴۰۵ و روآ ادامه خواهد یافت.

 

 

ایران خودرو با وجود هشدارهای پی در پی نیروی انتظامی می‌گوید: حتی در صورت عدم شماره‌گذاری نیز تولید پژو ۴۰۵ و روآ ادامه خواهد یافت.

 


كیوان وزیری، نماینده مدیرعامل ایران خودرو در اخذ گواهینامه استانداردهای خودرویی در گفتگو با ایسنا، با بیان این مطلب افزود: با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در ارتباط با اشتغالزایی و پویایی كارخانه‌ها، ایران‌خودرو مكلف به حفظ سقف تولیدش است. وی با بیان این‌كه ۶ ماهه دوم سال با توجه به تعطیلی‌های اسفند و فروردین زمان پیك كاری خودروسازان برای انبار و ذخیره‌سازی محصولات است، خاطرنشان كرد: با توجه به تعهدات خود به مردم و همچنین برنامه‌های وزارت صنایع و معادن به تولید پژو ۴۰۵ و روآ ادامه خواهیم داد. او خاطرنشان كرد: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیز طبق آخرین توافقات با جدول زمان‌بندی ایران‌ خودرو موافقت و آن را امضا كرده بود، اما به این توافق‌نامه عمل نشد.

 


وی با بیان این‌كه مسوولان نیروی انتظامی به دلیل ناآشنایی با فرآیند طراحی و مهندسی نصب سیستم ترمز ضدقفل (ABS) شتابزده عمل می‌كنند، تصریح كرد: به هر حال امور فنی و طراحی همچون نصب سیستم ترمز ضد قفل امور دستوری نیست كه با یك دستور شدت كار تسریع و با یك دستور كند شود.

 


او ادامه داد: ایران خودرو متعهد به حفظ امنیت كاربران محصولاتش است و به همین دلیل هیچ‌گونه شتابزدگی در نصب سیستم‌های ضدقفل كه موجب كاهش سطح كیفی كار شود، اتفاق نخواهد افتاد. وی افزود: مكلفیم به وظیفه خود در جهت تولید خودرو عمل كنیم و به وزارت صنایع و معادن، سازمان استاندارد و ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت به عنوان مسوولان ذی‌ربط درباره عملكرد خود پاسخگو باشیم. وزیری با بیان این‌كه امیدواریم كار به جایی نكشد كه مجبور شویم بحث‌های كارشناسی نصب سیستم ترمز ضد قفل را برای افكار عمومی مطرح كنیم، خاطرنشان كرد: تجهیز خودروها به این سیستم یك فرآیند طراحی و مهندسی است نه یك فرآیند دستوری و تحكمی.