اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پژمان منتظری در اردوی استقلال


مدافع نیم‌فصل اول استقلال کنونی ام‌صلال شب گذشته در اردوی آبی‌پوشان حضور پیدا کرد.

خبرگزاری فارس: مدافع نیم‌فصل اول استقلال کنونی ام‌صلال شب گذشته در اردوی آبی‌پوشان حضور پیدا کرد.

تیم فوتبال استقلال که روز گذشته برای دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به کشور قطر سفر کرده است در هتل میلینیوم مستقر شد.

اعضای تیم استقلال شب گذشته به استراحت پرداخته و خود را آماده تمرین امروز کردند.

*پژمان منتظری مدافع فصل گذشته و نیم‌فصل اول استقلال شب گذشته به اردوی آبی‌پوشان در قطر به صورت سرزده رفته و برخورد گرمی با اعضای کادر فنی تیم استقلال و بازیکنان این تیم داشت. منتظری بعد از جدایی از استقلال برای اولین بار با قلعه‌نویی روبرو شد و این بازیکن در خصوص وضعیت خود در کشور قطر و دلایل جدایی‌اش از استقلال با سرمربی این تیم صحبت کرد.

*ناظر قرقیزستانی ای‌اف‌سی نیز شب گذشته از وضعیت تیم استقلال در هتل گزارش تهیه کرد و در خصوص امکانات در اختیار گذاشته شده به نماینده ایران با مسئولان این تیم صحبت کرد.

*علی فتح‌الله‌زاده و حسن زمانی در اردو حضور دارند و آبی‌پوشان را همراهی می‌کنند.

*نشست خبری سرمربی تیم استقلال ساعت 11 و 30 دقیقه به وقت تهران و سرمربی الریان قطر ساعت 12 خواهد بود. همچنین جلسه پیش از بازی نیز بعد از پایان نشست خبری برگزار خواهد شد.

*آبی‌پوشان استقلال از ساعت 18 و 30 دقیقه به وقت قطر در زمین اصلی ورزشگاه شهر دوحه آخرین تمرین خود را برگزار خواهند کرد.

دیدار تیم‌های الریان قطر و استقلال ایران از ساعت 19 فردا برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
‫خرید جدید استقلال (پژمان منتظری)‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پژمان منتظری با استقلال تمدید کرد


پژمان منتظری صبح امروز با حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد. قرارداد وی باید در هیئت فوتبال هم به ثبت برسد.

خبرگزاری فارس: پژمان منتظری صبح امروز با حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد. قرارداد وی باید در هیئت فوتبال هم به ثبت برسد.

مسئولان استقلال پیش از این اعلام کرده بودند منتظری یک پیشنهاد خوب مالی از قطر دارد اما با رد این پیشنهاد در استقلال ماندنی می شود.