اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پژمان بازغی در لباس یک روحانی+عکس


کارگردان فیلم سینمایی «روز ملاقات» از اتمام نیمی از تدوین این فیلم توسط مستانه مهاجر خبر داد.

خبرگزاری فارس: کارگردان فیلم سینمایی «روز ملاقات» از اتمام نیمی از تدوین این فیلم توسط مستانه مهاجر خبر داد.
 
«مهرداد غفارزاده» کارگردان سینما درباره مراحل ساخت فیلم «روز ملاقات» گفت: هم‌اکنون 50 درصد از تدوین کار توسط مستانه مهاجر به اتمام رسیده است و با توجه به محوریت داستان، امیدوارم این فیلم در جشنواره فیلم کودک اصفهان حضور داشته باشد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مسعود نوجوانی است که در کانون اصلاح و تربیت دوران محکومیتش را سپری می‌کند. او بچه بی‌سرپرستی است و از اینکه کسی را ندارد تا به ملاقاتش بیاید، رنج می‌برد.

مسعود که اهل مشهد است برای امام رضا(ع) نامه می‌نویسد. چند روز بعد روحانی جوانی (رحمت) از طرف آستان قدس رضوی به ملاقاتش می‌رود. رحمت بعد از ملاقات مسعود به دنبال حل مشکل او می‌رود و قصد دارد که حکم آزادی او را از قاضی بگیرد.

 رحمت حکم آزادی مسعود را می‌گیرد اما از آن سو مسعود از کانون فرار کرده است. رحمت برای بازگرداندن مسعود به کانون و اجرا شدن حکم آزادیش به دنبال مسعود به سمت مشهد می‌رود.


بازیگران عبارتنداز: پژمان بازغی، ابراهیم زارعی، نفیسه روشن، میرطاهر مظلومی، رضا آحادی، ملکه رنجبر، پروین ملکی، پوریا ایرانی‌صفت و فاطمه فاضلی، به سفارش سیما فیلم.

مهرداد غفارزاده سال گذشته با اولین فیلم بلندی که ساخته است در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با فیلم «گیرنده» حضور داشت و توانست در بخش مسابقه اصلی و بخش فیلم‌های اول در پنج رشته کاندید شود و سه جایزه در رشته‌های بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر مرد دریافت نماید.    









ویدیو مرتبط :
واکنش پژمان بازغی درباره ی بازیگر شدن دخترش!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پژمان بازغی در لباس یک روحانی / عکس



پژمان بازغی در لباس یک روحانی / عکس

سینما - پژمان بازغی در تله فیلم «روز ملاقات» نقش یک روحانی را بازی می‌کند. این فیلم ساخته مهران غفارزاده است و در حال حاضر در مرحله تدوین قرار دارد. کار تدوین این فیلم را مستانه مهاجر انجام می‌دهد./خبرآنلاین


عکسهای پژمان بازغی,روز ملاقات,اخبار هنرمندان,اخبار