اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پول بده، کارت بِکش


براساس بخشنامه بانک مرکزی طرح دریافت کارمزد از تراکنش کارتخوان‌ها از اول دی‌ماه اجرایی خواهد شد با این تفاوت که کارمزد۵۰ تا ۲۵۰ تومان در نظر گرفته شده از بانک پذیرنده اخذ می‌شود.

خبرگزاری فارس، بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به همه بانک‌های دولتی، غیر دولتی و مؤسسات اعتباری بخشنامه اخذ کارمزد از تراکنش‌های پایانه‌های فروشگاهی را ابلاغ کرد.

در این بخشنامه‌ آمده است، به استحضار می‌رساند به عنایت به بند 2 از چهاردهمین صورتجلسه مورخ 1394/06/11 هیأت عامل محترم بانک و بند «ج» از یکصد و سی و سومین صورتجلسه کمیته پولی و بانکی در خصوص نحوه تأمین کارمزد یک درصدی تراکنش‌های خرید و تخصیص به شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت و با توجه به انتفاع بانک پذیرنده از رسوب وجوه حساب پذیرندگان مقرر گردید از تاریخ 94/10/01 مبلغ کارمزد مزبور (حداقل 500 ریال و حداکثر 2500 ریال) از بانک‌های پذیرنده دریافت گردد.

خواهشمند ترتیبی اتخاذ فرمایند که مراتب به نحو مقتضی به کلیه واحدهای تابعه آن بانک/ مؤسسه اعتباری غیربانکی ابلاغ گردد.

این بخشنامه دهم آذرماه ابلاغ شده و از پس فردا در تمامی پایانه‌های فروشگاهی (کارتخوان) اجرایی شود.

براساس این بخشنامه دیگر از مردم بابت استفاده از کارتخوان پولی دریافت نمی‌شود بلکه مبلغ مورد نظر از بانک‌های پذیرنده کسر خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
پول بده و کارت معاینه فنی بگیر !!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح‌الله‌زاده را فقط در برنامه آشپزی ندیده‌ایم!/به جای این کارها پول مردم را بده



فتح‌الله‌زاده را فقط در برنامه آشپزی ندیده‌ایم!/به جای این کارها پول مردم را بده

خبرگزاری فارس: مدیر فنی پیشین آکادمی استقلال با انتقاد از مدیرعامل این باشگاه گفت: فتح‌الله‌زاده نباید حق‌الناس را نادیده بگیرد و باید پول مردم را بدهد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ناصر فریادشیران که مدتی به عنوان مربی نفت تهران فعالیت می‌کرد در گفت‌وگو با  فارس، در مورد این تیم گفت: نفت تیمی نوپا در لیگ برتر است و برای سال سوم است که حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند. هرسال که می‌گذرد، بازیکنان، مدیران و مربیان این تیم با تجربه‌تر می‌شوند و عملکرد بهتری ارائه می‌کنند. نفت مقابل استقلال بازی روان و هدفمندی انجام داد. اهداف ابراهیم‌زاده در این مسابقه تا قبل از اخراج دو بازیکن به خوبی اجرا شد اما داور اشتباهات بدی در این بازی داشت.

وی اضافه کرد: محمد علیپور از سال 82 که رنسانس فوتبال نفت آغاز شد و در 5 سال به لیگ برتر آمد نقش ویژه‌ای در این موفقیت داشت. از نظر من همه کاره این تیم از لحاظ مدیریت آقای علیپور است اما برخلاف برخی مدیران که عاشق مصاحبه هستند حرفی نمی‌زند و کارش را انجام می‌دهد.

فریادشیران در مورد طلبش از باشگاه استقلال عنوان کرد: قبل از حضور فتح‌الله‌زاده، در زمان واعظ آشتیانی به عنوان مدیر فنی آکادمی و تیم‌های پایه استقلال فعالیت می‌کردم. در آن سال در تمام رده‌ها نتایج خوبی گرفته بودیم. بخشی از قرارداد من توسط واعظ آشتیانی پرداخت شد اما مقداری دیگر مانده که هنوز پرداخت نشده است.

مدیر فنی پیشین آکادمی استقلال افزود: به غیر از من افراد دیگری هستند که همچنان طلبکاراند. مسعود معینی رئیس آکادمی وقت، حسین صالح، رضا جلیلی، سیامک رحیم‌پور، مرفاوی و برخی از اعضای تدارکات از استقلال طلبکار هستند. حتی پیمانکار و کارگری که در کمپ خا‌ک‌برداری کرده 70 میلیون طلب دارد و پول او را نداده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: فتح‌الله‌زاده به جای اینکه با طلبکاران صحبت و آنها را راضی کند در جو دیگری قرار دارد. او هنوز نتوانسته اسپانسر بیاورد. تیمی که بازیکنانی با این هزینه می‌آورد و می‌گوید تیم ما آسیایی و جهانی است نمی‌تواند پول طلبکارانش را بدهد. 

فریادشیران اظهار داشت: فتح‌الله‌زاده جای حل مشکلات مدام در تلویزیون و رسانه‌ها حضور دارد و فقط او در برنامه آشپزی ندیده‌ایم! فتح‌الله‌زاده فراموش کرده باید پول مردم را بدهد. چند بار به او زنگ زدم و پیامک دادم اما خبری نشده است.

وی خطاب به مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: این جایگاهی که شما پیدا کردی، جایی نیست که حق الناس را نادیده بگیری و باید پول مردم را بدهی. همه جوره با باشگاه استقلال راه آمدم اما پس از گذشت سه سال پول مرا ندادند. خیلی‌ جاها مثل هتل، آژانس، آژانس هواپیمایی و ... از استقلال طلب دارند و با این شرایط اگر در این باشگاه را ببندند و مدیرعامل نداشته باشد خیلی بهتر است./فارس