اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پولاد کیمیایی دچار سانحه شد


پولاد کیمیایی سر صحنه فیلم سینمایی «متروپل» (با نام قبلی «عرق سرد») به کارگردانی مسعود کیمیایی دچار سانحه شد.

بانی فیلم: پولاد کیمیایی سر صحنه فیلم سینمایی «متروپل» (با نام قبلی «عرق سرد») به کارگردانی مسعود کیمیایی دچار سانحه شد.

این بازیگر  در لوکیشن متروپل واقع در لاله‌زار هنگام بازی در یکی از سکانس های فیلم، در حالیکه چوب بیلیارد در دستش بود داخل شیشه رفت و این حادثه  باعث پارگی تاندون و آسیب دیدگی سه انگشت دست او شد.

در این صحنه محمد رضا فروتن و بازیگران دیگری نیز حضور داشتند. پولاد کیمیایی بعد از این حادثه به بیمارستان سینا منتقل شد اما به دلیل شدت جراحات وارده، مسعود کیمیایی ترجیح داد او در بیمارستان آتیه بستری شود.  



پولاد کیمیایی صبح روز سه‌شنبه در همین بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت که گفته می شود حال عمومی وی رضایت بخش است.

فیلمبرداری «متروپل» از شب گذشته دوباره در همین لوکیشن از سر گرفته شد. قرار است پولاد کیمیایی نیز بزودی جلوی دوربین علیرضا زرین دست برود.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «متروپل» طی چند روز آینده در لاله زار به پایان می رسد و گروه به لوکیشن دیگری منتقل خواهند شد.

فیلم جدید مسعود کیمیایی داستان زنی به نام خاتون است که در یک نیمه شب به یک باشگاه بیلیارد پناه می آورد.

مهناز افشار، محمدرضا فروتن ‌، پولاد کیمیایی‌، ساعد سهیلی، شقایق فراهانی‌ و سحر دولت‌شاهی از بازیگران اصلی فیلم هستند و تقریبا 10 نفر از بازیگران هم از مدرسه آزاد بازیگری کیمیایی انتخاب شدند.


ویدیو مرتبط :
پولاد کیمیایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادامه تصویربرداری «ششمین نفر» در خانه پولاد کیمیایی +عکس



 

ادامه تصویربرداری «ششمین نفر» در خانه پولاد کیمیایی +عکس

 

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، تا به حال حدود نیمی از تصویربرداری مجموعه ویژه شبکه سه سیما در دهه فجر انجام شده است و تصویربرداری آن به تازگی در لوکیشن‌های بیمارستان باهر، کارخانه چیت‌سازی و خانه نادر و ناهید پایان یافت و گروه هم اکنون مشغول تصویربرداری لوکیشن‌های فرعی مثل قهوه‌خانه، باشگاه بیلیارد و ... هستند.‬

بنا بر این گزارش، گروه تصویربرداری در روزهای آتی به خانه ادیب (با بازی پولاد کیمیایی) می‌روند.

 

 

ادامه تصویربرداری «ششمین نفر» در خانه پولاد کیمیایی +عکس

 

 

بنا بر این گزارش، سریال «ششمین روز» قرار است در دهه فجر روی آنتن شبکه سه سیما برود و هم اکنون تدوین سریال به طور هم زمان توسط موحد شادرو در حال انجام است و محمد فرشته‌نژاد نیز موسیقی آن را می سازد.

ششمین نفر

همچنین پولاد کیمیایی، نرگس محمدی‌، کامران تفتی، رحیم نوروزی، عسل بدیعی، نادر فلاح، فرشید نوابی‌، بهشاد شریفیان، رضا اخلاقی، ‌مهدی تقی‌نیا‌، زویا امامی‌، عباس موسوی،‌ مجتبی مسکنی، توران قادری، مجید شهریاری، خسرو خان‌محمدی، شاهین مومنی، سیاوش قندی، منوچهر یکتا وثوق، شاهین حسینی، امین آذر و بهرام امیدی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

 

 

 

ادامه تصویربرداری «ششمین نفر» در خانه پولاد کیمیایی +عکس

 

 

این سریال به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی کامبیز کاشفی در 13 قسمت ساخته می شود و وقایع آن در اواخر رژیم پهلوی روی می‌دهد.

«ششمین نفر» زندگی سرگردی به نام آسایش را بازگو می‌کند که با قتل پدرش که از افسران ارتش است زندگی‌اش دستخوش تغییرات بنیادین می‌شود. او در موضوع قتل پدرش به چند نفر مظنون می‌شود اما از همه بیشتر به داوود، برادر همسرش مشکوک است. در نهایت با دستگیری داوود توسط او ماجراهای داستان سمت و سویی دیگر پیدا می‌کند.

 

 

 

ادامه تصویربرداری «ششمین نفر» در خانه پولاد کیمیایی +عکس

 

 

فهرست عوامل این سریال به شرح زیر است:

کارگردان: بهمن گودرزی، تهیه کننده: کامبیز کاشفی، مدیر تصویربرداری: محمد افسری، مدیر صدا: بابک اردلان، مدیر تولید و جانشین تهیه: سعید مرادی، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، طراح چهره پردازی: علیرضا جوادپور، دستیار اول کارگردان: علی نوابی، دستیار دو کارگردان: محمد مهدی رسول زاده، مدیر تدارکات: سهراب دادگستر، دستیاران صحنه و لباس: رضا عسگرخانی، وحیده حیدری، حمیدرضا پربها، ساحل زهره، حامد انتظار، نفیسه ناصرنیا، دستیاران تصویربرداری: سعید خراسانی، فرهاد میرزایی، داریوش شهری، حسام سلیمی، دستیاران گریم: کورش معروفی و روناک رضایی نژاد، عکاس: نسیم افشاری و تدوین: موحد شادرو... /   farsnews.com