اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پوشش سراسری موبایل و وای فای کشور


نصرالله جهانگرد، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، از پوشش کامل خطوط شبکه ی تلفن همراه و وای فای در سراسر کشور تا یک سال آینده خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات: نصرالله جهانگرد، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، از پوشش کامل خطوط شبکه ی تلفن همراه و وای فای در سراسر کشور تا یک سال آینده خبر داده و گفته است: «تا یک سال آینده خطوط شبکه ی موبایل و وای فای، سراسر کشور را تحت پوشش خود قرار می‌ دهند».

پوشش سراسری تلفن همراه و وای فای تا یک سال آینده

وی در ادامه ی صحبت های خود با اشاره به وجود ظرفیت لازم برای برگزاری دوره‌ های آموزشی توسعه ی دولت الکترونیک در استان البرز گفت: «از ۱۰ محور اقتصاد مقاومتی، یک محور آن به نقش فناوری اطلاعات بر می گردد که این امر حاکی از اهمیت ویژه ی این بخش است». ایشان استان البرز را «انباشت ثروت و فرصت» دانسته و افزوده اند: «البرز متشکل از کل فرهنگ های ایران است و قطعاً این قابلیت ها مستعد رشد و شتاب دهی در کشور نیز خواهد بود. انتظار می رود چشم انداز استان و ظرفیت ها ترسیم شود تا بر اساس آن تصمیم گیری صورت گیرد».

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران خاطرنشان کرد: «باید به سمت خلق کسب و کار و ثروت آفرینی پیش برویم، که در این زمینه آمادگی داریم».


ویدیو مرتبط :
پوشش افزای وای فای تی پی لینک AC750

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اینترنت وای‌ فای رایگان در این کشور


دولت سنگاپور دسترسی مردم به اینترنت وای‌فای را افزایش می‌دهد.

 خبرگزاری ایسنا:  دولت سنگاپور دسترسی مردم به اینترنت وای‌فای را افزایش می‌دهد.

دولت سنگاپور برای توسعه دسترسی مردم به اینترنت رایگان فراخوان همکاری داده است و قصد دارد تا این طرح را تا سال 2017 به مرحله اجرا درآورد.

وزارت ارتباطات و اطلاعات سنگاپور اعلام كرده است: دولت سنگاپور برای اجرای مرحله بعدی طرح موسوم به Wireless@SG به دنبال سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی می‌گردد و در این خصوص فراخوان داده است.

در این راستا سنگاپور در حال تبدیل شدن به جامعه‌ای با امکان ارتباط بالاست، ضریب نفوذ تلفن همراه در این کشور در سطح بالایی قرار دارد. از سال 2006 تا کنون 7500 نقطه اینترنت وای‌فای رایگان در سراسر سنگاپور ایجاد شده که دو میلیون و 100 هزار کاربر دارد.

دولت سنگاپور قصد دارد تا دسترسی به اینترنت رایگان را در این کشور پیشرفته اقتصادی تسهیل کند.