اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پوشش جدید بیمه‌ای دندانپزشکی تا پایان امسال



اخبار,اخبار اجتماعی ,دندانپزشکی

قنادی افزود: در حال حاضر ارائه خدمات دندانپزشکی توسط بیمه‌ها محدود است، در برنامه داریم ابتدا تعهدات در بخش خدمات پیشگیری را اجرا کنیم و سپس تلاش می‌شود خدماتی مثل پر کردن دندان را هم تحت پوشش بیمه قرار دهیم.

مدیر کل بیمه سلامت استان تهران از افزایش پوشش بیمه‌ای بسته بهداشتی دهان و دندان تا پایان سال خبر داد.

مهدی قنادی مدیر کل بیمه سلامت استان تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص ارائه خدمات و پوشش بیمه ای در بخش دندانپزشکی اظهار داشت: هدف سازمان بیمه سلامت پوشش همگانی و افزایش ارائه خدمات درمانی بوده و تلاش می شود علاوه بر تحت پوشش قرار دادن خدمات، امکان ارائه خدمات هم افزایش یابد.

وی ادامه داد: در همین راستا و با توجه به اینکه بسته ارائه خدمت در بخش بهداشت دهان و دندان ناقص بود، در حال حاضر در تعامل با وزارت بهداشت و درمان هستیم تا تعهدات جدید بیمه ای از سطح مدارس شروع شود.

قنادی افزود: در حال حاضر ارائه خدمات دندانپزشکی توسط بیمه‌ها محدود است، در برنامه داریم ابتدا تعهدات در بخش خدمات پیشگیری را اجرا کنیم و سپس تلاش می‌شود خدماتی مثل پر کردن دندان را هم تحت پوشش بیمه قرار دهیم.

وی ادامه داد: انجام اقدامات جدید بیمه‌ای در حوزه دندانپزشکی نیازمند تامین بودجه و اختیارات قانونی است.

مدیر کل بیمه سلامت استان تهران گفت: در حال حاضر منتظریم اختیارات قانونی و بودجه این اقدامات مصوب شود که پس از تصویب به استانها ابلاغ خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این اقدامات در حوزه دندانپزشکی تا پایان امسال انجام خواهد گرفت.

 

اخبار اجتماعی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
نارضایتی مردمی از پوشش بیمه های تصادفات رانندگی در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خدمات دندانپزشکی تحت پوشش بیمه قرار گرفت



اخبار,اخبار اجتماعی , خدمات دندانپزشکی

 

اخبار اجتماعی - خدمات دندانپزشکی تحت پوشش بیمه قرار گرفت

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت از تحت پوشش بیمه قرار گرفتن 5 خدمت دندانپزشکی خبر داد و گفت: در حقیقت بیمه دندان پزشکی ابلاغ و تعرفه آن نیز مشخص شده است.

انوشیروان محسنی بندپی درباره بیمه دندانپزشکی گفت: با هدف گسترش خدمات بیمه پایه در کشور، خدماتی که تاکنون به دلایلی در فهرست بیمه قرار نگرفته اند باید مورد بررسی قرار گیرند. با این هدف در حال حاضر این خدمات در قالب جدید در حال شناسایی و بررسی است.

او در ادامه با بیان این مطلب که این سازمان تعداد خدمات سلامت برای اقشاری که تحت پوشش بیمه قرار دارند، را افزایش داده است، گفت: در حقیقت امسال پنج خدمت دندانپزشکی را جزوء تعهدات بیمه ای قرار گرفته است.

به گفته مدیر عامل سازمان بیمه سلامت؛ پنج خدمتی که بیشتر جنبه پیشگیری آموزشی و مراقبتی دارد، مد نظر قرار گرفته و در واقع بیمه دندان پزشکی ابلاغ و تعرفه آن نیز مشخص شده است.

اخبار اجتماعی - پیام نو