اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پوستر «The Quiet Ones»


فیلم سینمایی "آسودگان" (The Quiet Ones) فیلمی از استودیوی Lionsgate به کارگردانی جان پوگ است که فیلمنامه آن را کریگ روزنبرگ، اورن موورمن، جان پوگ و تام دو ویل نوشته اند.

 
 
 

صبح بخیر: فیلم سینمایی "آسودگان" (The Quiet Ones) فیلمی از استودیوی Lionsgate به کارگردانی جان پوگ است که فیلمنامه آن را کریگ روزنبرگ، اورن موورمن، جان پوگ و تام دو ویل نوشته اند.

به گزارش صبح بخیر به نقل از .comingsoon؛ این فیلم از ژانر وحشت و ماوراء الطبیعه است و داستان یک دانشجو (با بازی سم کلافلین) و چند نفر از همکلاسی هایش را روایت می کند که یک آزمایش خصوصی انجام می دهند تا روح زن جوان روانی و جذابی (با بازی اولیویا کوک) را احضار کنند و انرژی تاریک روح و روان آسیب دیده او را بررسی کنند.

همینطور که آزمایش ادامه می یابد، این دانشجویان بی پروای مقطع دکترا خیلی زود با واقعیت وحشتناکی روبرو می شوند: آنها نیرویی عظیم را آزاد کرده اند که این نیرو و اثر آن غیر قابل توصیف است.

فیلم سینمایی ترسناک The Quiet Ones قرار است 24 آوریل 2014 اکران شود و بازیگران آن عبارتند از: جرد هریس، سم کلافلین، ارین ریچاردز، روری فلک-بایرن و اولیویا کوک.



ویدیو مرتبط :
فیلم ترسناک The Quiet Ones

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوستر «The Cold Lands»


فیلم سینمائی درام The Cold Lands که قرار است 14 مارس 2014 اکران شود، ساخته کمپانی Cinereach است و تام گیلروی، کارگردان و فیلمنامه نویس آن بوده است.

 
 
 
 
صبح بخیر: فیلم سینمائی درام The Cold Lands که قرار است 14 مارس 2014 اکران شود، ساخته کمپانی Cinereach است و تام گیلروی، کارگردان و فیلمنامه نویس آن بوده است.

به گزارش صبح بخیر به نقل از Comingsoon؛ داستان این فیلم بدین قرار است که وقتی مادر پسربچه یازده ساله ای به نام اتیکوس بطور غیرمنتظره ای می میرد، او از مسئولین می ترسد و به عمق جنگل های اطراف خانه شان فرار می کند. او که شوکه شده و در میان جنگل پرسه می زند، فقط به غذا و سرپناهی که به دستش می رسد تکیه کرده است و کم کم واقعیت تلخ بر او آشکار می شود.

حالا دیگر کودکی امن او کم کم در زندگی بی مسیر و بی جهت محو می شود و همانطور که سعی می کند واقعیت و فانتزی را از هم تمیز دهد، از مردم و اطرافیان اجتناب می کند.

درست وقتی که دیگر اعصاب او بهم ریخته است، با فردی به نام کارتر آشنا می شود. کارتر جوانی شلخته است که ماری جوانا مصرف می کند و در اتومبیلش زندگی می کند و در جشنواره ها، گردنبندهای دست ساز خانگی می فروشد. این دو تیم جالبی تشکیل می دهند که هر کدام به دیگری وابسته است، ولی هیچیک از آنها مطمئن نیستند که آیا تصمیم درست را گرفته اند یا خیر.

بازیگرانی همچون لیلی تیلور، پیتر اسکاناوینو و سیلاس یلیچ در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.