اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پوستر «The Hundred-Foot Journey»


جدیدترین فیلم هلن میرن "سفر صد فوتی" (The Hundred-Foot Journey) نام دارد که هشتم آگوست 2014 اکران خواهد شد. استودیوی دریم وورکز پیکچرز این فیلم را ساخته، لاسه هالستروم آن را کارگردانی کرده و فیلمنامه اش را استیو نایت نوشته است.

 
 
 

صبح بخیر: جدیدترین فیلم هلن میرن "سفر صد فوتی" (The Hundred-Foot Journey) نام دارد که هشتم آگوست 2014 اکران خواهد شد. استودیوی دریم وورکز پیکچرز این فیلم را ساخته، لاسه هالستروم آن را کارگردانی کرده و فیلمنامه اش را استیو نایت نوشته است. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به مانیش دایال، اوم پوری و شارلوت لوبون اشاره کرد.

به گزارش صبح بخیر به نقل از comingsoon؛ در فیلم "سفر صد فوتی" حسن کادام (با بازی مانیش دایال) نقش پسر ساده ای را بازی می کند که در آشپزی هنر زیادی دارد. خانواده او که از زادگاهشان هندوستان خیلی دور هستند، در دهکده ای زیبا به نام سنت-آنتوان-نوبل-وال در جنوب فرانسه ساکن می شوند. این دهکده خوش منظره و شگفت انگیز مکانی ایده آل برای سکونت و باز کردن یک رستوران هندی به نام مزون مومبای است.

البته این قضیه تا زمانی درست بود که سرآشپز و مالک رستوران ستاره دار فرانسوی "لو سول پلورور" یعنی مادام مالوری (هلن میرن) به دهکده نیامده بود. انتقادات تند و تیز مادام مالوری از رستوران هندی جدیدی که صد فوت دورتر از رستوران او باز شده، جنگ تمام عیاری بین این دو رستوران راه می اندازد تا اینکه علاقه حسن به آشپزی درجه یک فرانسوی و عشق او به دستیار جذاب مادام مالوری یعنی مارگریت (با بازی شارلوت لوبون) در کنار استعداد اسرارآمیز وی در آشپزی تبدیل به جادویی برای ادغام این دو فرهنگ و الهام بخشیدن به مادام مالوری می شود. مادام مالوری که در ابتدا رقیب حسن بود، در نهایت استعداد او را شناخته و وی را زیر پر و بال خود می گیرد.

پوستر فیلم کمدی The Hundred-Foot Journey


ویدیو مرتبط :
گیم پلی جدید از بازی The Witch and the Hundred Knight

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوستر «The Cold Lands»


فیلم سینمائی درام The Cold Lands که قرار است 14 مارس 2014 اکران شود، ساخته کمپانی Cinereach است و تام گیلروی، کارگردان و فیلمنامه نویس آن بوده است.

 
 
 
 
صبح بخیر: فیلم سینمائی درام The Cold Lands که قرار است 14 مارس 2014 اکران شود، ساخته کمپانی Cinereach است و تام گیلروی، کارگردان و فیلمنامه نویس آن بوده است.

به گزارش صبح بخیر به نقل از Comingsoon؛ داستان این فیلم بدین قرار است که وقتی مادر پسربچه یازده ساله ای به نام اتیکوس بطور غیرمنتظره ای می میرد، او از مسئولین می ترسد و به عمق جنگل های اطراف خانه شان فرار می کند. او که شوکه شده و در میان جنگل پرسه می زند، فقط به غذا و سرپناهی که به دستش می رسد تکیه کرده است و کم کم واقعیت تلخ بر او آشکار می شود.

حالا دیگر کودکی امن او کم کم در زندگی بی مسیر و بی جهت محو می شود و همانطور که سعی می کند واقعیت و فانتزی را از هم تمیز دهد، از مردم و اطرافیان اجتناب می کند.

درست وقتی که دیگر اعصاب او بهم ریخته است، با فردی به نام کارتر آشنا می شود. کارتر جوانی شلخته است که ماری جوانا مصرف می کند و در اتومبیلش زندگی می کند و در جشنواره ها، گردنبندهای دست ساز خانگی می فروشد. این دو تیم جالبی تشکیل می دهند که هر کدام به دیگری وابسته است، ولی هیچیک از آنها مطمئن نیستند که آیا تصمیم درست را گرفته اند یا خیر.

بازیگرانی همچون لیلی تیلور، پیتر اسکاناوینو و سیلاس یلیچ در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.