اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پوستر «Into the Storm»


فیلم اکشن و هیجانی "درون توفان" (Into the Storm) ساخته استودیوی New Line Cinema (وارنر برادرز) است که کارگردانی آن را استیون کوایل به عهده داشته و فیلمنامه اش را جان اسوتنام نوشته است.

 
 
 

صبح بخیر: فیلم اکشن و هیجانی "درون توفان" (Into the Storm) ساخته استودیوی New Line Cinema (وارنر برادرز) است که کارگردانی آن را استیون کوایل به عهده داشته و فیلمنامه اش را جان اسوتنام نوشته است.

به گزارش صبح بخیر به نقل از comingsoon؛ این فیلم با هنرنمایی بازیگرانی همچون ریچارد آرمیتاژ، سارا وین کالیس، مت والش، الیشیا دبنام-کری، آرلن اسکارپتا، مکس دیکون، نیتان کرس، جرمی سامپتر، کایل دیویس، جان ریپ و اسکات لارنس، قرار است 8 آگوست 2014 اکران شود.

این فیلم ماجرای روزی را روایت می کند که توفان پیش بینی نشده ای شهر سیلورتون را ویران می کند. کل شهر مورد حمله بی امان و مرگبار گردبادها قرار می گیرد و هواشناسان پیش بینی می کنند که مردم این شهر باید منتظر رسیدن سهمگین ترین توفان عمرشان باشند.

بیشتر مردم در جستجوی پناهگاه هستند، در حالیکه بعضی دیگر به سوی گردباد می دوند تا بی نظیر ترین عکس های عمرشان را از این توفان بیندازند. فیلم سینمایی هیجانی "درون توفان" از درون لنز دوربین ها و چشم های جستجوگران حرفه ای توفان، آماتورهای جویای هیجان و مردم شجاع شهر، شما را مستقیماً با توفان چشم در چشم می کند تا خشم مام طبیعت را با آن تجربه کنید.

پوستر فیلم سینمایی Into the Storm


ویدیو مرتبط :
تریلر کوتاه فیلم into the storm

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوستر «The Cold Lands»


فیلم سینمائی درام The Cold Lands که قرار است 14 مارس 2014 اکران شود، ساخته کمپانی Cinereach است و تام گیلروی، کارگردان و فیلمنامه نویس آن بوده است.

 
 
 
 
صبح بخیر: فیلم سینمائی درام The Cold Lands که قرار است 14 مارس 2014 اکران شود، ساخته کمپانی Cinereach است و تام گیلروی، کارگردان و فیلمنامه نویس آن بوده است.

به گزارش صبح بخیر به نقل از Comingsoon؛ داستان این فیلم بدین قرار است که وقتی مادر پسربچه یازده ساله ای به نام اتیکوس بطور غیرمنتظره ای می میرد، او از مسئولین می ترسد و به عمق جنگل های اطراف خانه شان فرار می کند. او که شوکه شده و در میان جنگل پرسه می زند، فقط به غذا و سرپناهی که به دستش می رسد تکیه کرده است و کم کم واقعیت تلخ بر او آشکار می شود.

حالا دیگر کودکی امن او کم کم در زندگی بی مسیر و بی جهت محو می شود و همانطور که سعی می کند واقعیت و فانتزی را از هم تمیز دهد، از مردم و اطرافیان اجتناب می کند.

درست وقتی که دیگر اعصاب او بهم ریخته است، با فردی به نام کارتر آشنا می شود. کارتر جوانی شلخته است که ماری جوانا مصرف می کند و در اتومبیلش زندگی می کند و در جشنواره ها، گردنبندهای دست ساز خانگی می فروشد. این دو تیم جالبی تشکیل می دهند که هر کدام به دیگری وابسته است، ولی هیچیک از آنها مطمئن نیستند که آیا تصمیم درست را گرفته اند یا خیر.

بازیگرانی همچون لیلی تیلور، پیتر اسکاناوینو و سیلاس یلیچ در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.