اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پوستر و عکس «3Days to Kill»


فیلم سینمایی "سه روز برای کشتن" فیلمی اکشن و هیجانی است که Relativity Media آن را ساخته و جوزف مک جی آن را کارگردانی کرده است. فیلمنامه آن را لوک بسون و ادی هاساک نوشته اند.

 
 
 
 
صبح بخیر: فیلم سینمایی "سه روز برای کشتن" فیلمی اکشن و هیجانی است که Relativity Media آن را ساخته و جوزف مک جی آن را کارگردانی کرده است. فیلمنامه آن را لوک بسون و ادی هاساک نوشته اند.

به گزارش صبح بخیر؛ داستان این فیلم در مورد یک جاسوس بین المللی خطرناک است که مصمم است زندگی اش را برای داشتن رابطه ای بهتر با همسر و دخترش بدهد، زیرا تا قبل از این آنها را از خود دور نگه می داشته تا از خطر به دور باشند.

ولی قبل از هر چیز باید یک مأموریت دیگر را به انجام برساند و بی رحم ترین تروریست دنیا را شکار کند. در عین حال پس از ده سال، او حالا وظیفه نگهداری از دختر نوجوانش را نیز دارد.

بازیگران این فیلم اکشن که قرار است 21 فوریه 2014 اکران شود عبارتند از: کوین کاستنر، امبر هرد، هیلی استاینفلد، کانی نیلسن.









ویدیو مرتبط :
3 Days To Kill

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوستر و عکس «Kill the Messenger»


فیلم سینمایی درام و هیجانی "قاصد را بکش" (Kill the Messenger) فیلمی به کارگردانی مایکل کوئستا است که پیتر لاندزمن فیلمنامه آن را نوشته و محصولی از استودیوی Focus Features است. در این فیلم که قرار است دهم اکتبر 2014 اکران شود، بازیگرانی همچون جرمی رنر، رزماری دیویت، ری لیوتا، تیم بلیک نلسون، بری پپر، مایکل شین، مایکل کنث ویلیامز و اندی گارسیا و ... بازی می کنند.

 
 
 

صبح بخیر: فیلم سینمایی درام و هیجانی "قاصد را بکش" (Kill the Messenger) فیلمی به کارگردانی مایکل کوئستا است که پیتر لاندزمن فیلمنامه آن را نوشته و محصولی از استودیوی Focus Features است.

به گزارش صبح بخیر به نقل ازjoblo؛ در این فیلم که قرار است دهم اکتبر 2014 اکران شود، بازیگرانی همچون جرمی رنر، رزماری دیویت، ری لیوتا، تیم بلیک نلسون، بری پپر، مایکل شین، مایکل کنث ویلیامز و اندی گارسیا و ... بازی می کنند.

جرمی رنر که بخاطر بازی در فیلم The Bourne Legacy دو بار نامزد جایزه اسکار شده است، در این فیلم نقش گری وب، گزارشگر سان خوزه مرکوری نیوز را بازی می کند. در واقع این فیلم هیجانی بر اساس داستان واقعی گری وب، روزنامه نگار برنده جایزه پولیتزر، ساخته شده است.

در دهه نود، وب نقش سازمان CIA در واردات کوکائین به کالیفرنیا را برملا کرد و معلوم شد که کوکائین وارداتی جهت جمع کردن پول برای ارتش شورشی کونتراس نیکاراگوئه فروخته می شد. وب که از طرف همسر و فرزندانش حمایت می شود، این ماجرا را دنبال می کند و مدارک خود را برای عموم منتشر می کند.

 وقتی وب می بیند که سازمان CIA و روزنامه نگارهای رقیبش او را هدف کمپین های کثیف خود قرار داده اند، می کوشد تا برای اعتبار و خانواده اش مبارزه کند.

پوستر فیلم سینمایی Kill the Messenger

پوستر فیلم سینمایی Kill the Messenger

پوستر فیلم سینمایی Kill the Messenger