اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پوستر فیلم زندگی مدیر «ویکی‌ لیکس»


اولین پوستر فیلم «پنجمین ایالت» که روایتگر بخشی از زندگی جولیان آسانژ مدیر سایت ویکی‌لیکس است منتشر شد.

خبرآنلاین: اولین پوستر فیلم «پنجمین ایالت» که روایتگر بخشی از زندگی جولیان آسانژ مدیر سایت ویکی‌لیکس است منتشر شد.

بندیکت کامبربچ بازیگر نقش شرلوک هلمز در سریال محبوب «شرلوک» در «پنجمین ایالت» (The Fifth Estate) نقش جولیان آسانژ مدیر ویکی‌لیکس را بازی می‌کند.

دانیل برول که در فیلم «لعنتی‌های بی‌آبرو» بازی داشته نیز نقش همکار او و دیگر موسس سایت را بازی می‌کند.

این فیلم را فیلم بیل کاندون کارگردان فیلم‌های «خدایان و هیولاها» و «ماجرای دنباله‌دار گرگ و میش: طلوع» ساخته است.



جمله تبلیغاتی «پنجمین ایالت» چنین است: «بدون فاش کردن رازهای خودت نمی‌توانی رازهای دیگران را فاش کنی.»

فیلمنامه براساس دو کتاب «درون ویکی‌لیکس: روزگار من در کنار جولیان آسانژ در خطرناک‌ترین وبسایت روی زمین» و «ویکی‌لیکس: در دل جنگ جولیان آسانژ علیه زندگی خصوصی» نوشته شده است.

«پنجمین ایالت» مانند «شبکه اجتماعی» ساخته دیوید فینچر تمام زندگی آسانژ را روایت نمی‌کند، بلکه بخش مهم زندگی او یعنی جنجال‌سازی با انتشار اسناد و مدارک محرمانه در این سایت را پوشش می‌دهد.

«پنجمیت ایالت» 18 اکتبر سال 2014 روی پرده می‌رود.


ویدیو مرتبط :
جنایات امریکا به روایت ویکی لیکس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوستر فیلم زندگی رضا صادقی+عکس



پوستر فیلم زندگی رضا صادقی+عکس

در حالی که فیلم سینمایی «بی خداحافظی» که بازیگر اصلی آن رضا صادقی است بناست همزمان با عیدفطر روی پرده برود، نخستین پوستر این فیلم رونمایی شد.

به گزارش شبکه ایران در حالی که فیلم سینمایی «بی خداحافظی» که بازیگر اصلی آن رضا صادقی است بناست همزمان با عیدفطر روی پرده برود، نخستین پوستر این فیلم رونمایی شد. در این پوستر رضا صادقی را نشسته بر روی یک صندلی می بینیم و شعار تبلغاتی فیلم هم گفته های صادقی در جلسه نشست فیلمش در جشنواره سی ام فجر بوده است؛«بی خداحافظی، یک یادگاری از من در سینماست و هرگز در هیچ فیلم دیگری بازی نخواهم کرد.»

فیلم سینمایی بی خداحافظی,رضا صادقی

«بی خداحافظی» که توسط احمد امینی ساخته شده مروری دارد بخشی از دغدغه های زندگی هنرمندی به نام رضا صادقی در یکی از سخت ترین مراحل پیش روی خود!.../شبکه ایران