اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پوستر فیلم رمانتیک «And So It Goes»


فیلم سینمایی رمانتیک And So It Goes محصول استودیوی Clarius به کارگردانی راب رینر و فیلمنامه نویسی مارک اندروس قرار است 11 جولای 2014 اکران شود.

 
 
 

صبح بخیر: فیلم سینمایی رمانتیک And So It Goes محصول استودیوی Clarius به کارگردانی راب رینر و فیلمنامه نویسی مارک اندروس قرار است 11 جولای 2014 اکران شود.

به گزارش صبح بخیر به نقل ازcomingsoon؛ مایکل داگلاس و دایان کیتون دو ستاره کهنه کار سینما همراه با استرلینگ جرینز، فرانکی والی، اسکات شپرد و فرانسیس استرنهاگن در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

هزاران دلیل برای اینکه از اورن لیتل (مایکل داگلاس) خوشتان نیاید دارید و اورن هم همین را می خواهد. وی که انگار با هر کسی که با او برخورد دارد دشمن است، چیزی نمی خواهد جز اینکه یک خانه دیگر هم بفروشد و در آرامش کامل بازنشسته شود تا اینکه روزی پسرش نزد او می آید و نوه اش (استرلینگ جرینز) را به او معرفی می کند.

 از آنجائیکه اورن با پسرش قطع رابطه کرده بود و اطلاعی از وجود این نوه نداشت، حالا زندگی اش زیر و رو می شود. اورن هیچ سررشته ای از نگهداری از دختربچه 9 ساله ندارد، و به همین دلیل بچه را نزد همسایه مهربانش، لیا (دایان کیتون) می گذارد و زندگی اش را به همان روال قبل ادامه می دهد. کم کم اورن یاد می گیرد که قلبش را به روی خانواده اش، لیا و زندگی باز کند. 

پوستر فیلم رمانتیک And So It Goes با بازی دایان کیتون و مایکل داگلاس


ویدیو مرتبط :
David Guetta and Showtek-Sun Goes Down Tom and jame rem

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوستر فیلم کوتاه «چهارراه» به جشنواره...



پوستر فیلم کوتاه «چهارراه» به جشنواره تاک راه یافت

پوستر فیلم کوتاه «چهارراه» به جشنواره تاک راه یافت .پوستر فیلم کوتاه «چهارراه» به کارگردانی محسن باقری بهجشنواره منطقه ای تاک راه پیدا کرد.


پوستر فیلم کوتاه «چهارراه» به کارگردانی محسن باقری به جشنواره منطقه ای تاک راه پیدا کرد.


دهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان منطقه ۳ «تاک» با شرکت هنرمندان استان های اصفهان، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و همدان برگزار خواهد شد.


در بخش پوستر جشنواره از بین ۷۵ اثر ۹ اثر در بخش مسابقه پذیرفته شده که بین آنها پوستر فیلم «چهارراه» نیز به چشم می خورد. این پوستر را طوبی محمدخان از گرافیست های استان چهارمحال و بختیاری طراحی کرده است. فیلم شش دقیقه ای «چهارراه» روایتی از دو برادر است که برای به دست آوردن ماهی قرمز شب عید با هم مسابقه می دهند. این فیلم به تهیه کنندگی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تولید شده است.

دهمین جشنواره منطقه ای تاک از ۲۱ تا ۲۴ شهریور در استان همدان برگزار می شود.... / پایگاه خبری حوزه هنری