اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پوستر فیلم درام «Hellion»


فیلم سینمایی درام "جهنمی" (Hellion) محصول استودیوی IFC Films به کارگردانی و فیلمنامه نویسی کت کندلر قرار است سیزدهم ژوئن 2014 اکران شود.





صبح بخیر: فیلم سینمایی درام "جهنمی" (Hellion) محصول استودیوی IFC Films به کارگردانی و فیلمنامه نویسی کت کندلر قرار است سیزدهم ژوئن 2014 اکران شود. آرون پل، ستاره مشهور سریال "برکینگ بد" در این فیلم با جولیت لوئیس، جاش ویگینز، دکی گارنر، جانی مارس و والت رابرتز همبازی شده است.

"جهنمی" داستان خانواده ای را به تصویر می کشد که در آستانه از هم پاشیدن است. جیکوب ویلسون (با بازی جاش ویگینز) نوجوان 13 ساله ای است که فکر و ذکرش مسابقه دادن با موتورسیکلت و گشتن با یک دار و دسته بزهکار است و مدام به شرارت و خرابکاری مشغول است تا اینکه تصمیم می گیرد برادر کوچکش وس (با بازی دکی گارنر) را هم وارد دار و دسته کند.

به گزارش صبح بخیر به نقل از comingsoon؛ با آنکه پدرشان هولیس (با بازی آرون پل، برنده دو جایزه امی) فرزندانش را دوست دارد، ولی هنوز در غم از دست دادن همسرش است و وقتش را در کافه محلی می گذراند یا به تعمیر خانه ساحلی آسیب دیده شان می پردازد تا اینکه یک پدر فعال باشد.

وقتی مسئولین محلی از وضعیت نابسامان این خانواده خبردار می شوند، سرپرستی وس را به خاله اش پم (با بازی جولیت لوئیس، نامزد جایزه اسکار) می سپارند و جیکوب و هولیس با هم تنها می مانند. در غیاب وس، جیکوب شدیداً به دو چیز وسواس پیدا می کند: برنده شدن در مسابقه قهرمانی محلی موتورسیکلت سواری و برگرداندن برادرش به خانه.

پوستر فیلم سینمایی Hellion


ویدیو مرتبط :
تریلر فیلم Hellion 2014

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوستر فیلم درام «Third Person»


لیام نیسون و میلا کونیس در کنار آدرین برادی، جیمز فرانکو، اولیویا وایلد، ماریا بلو، کیم باسینگر و موران اتیاس تیم بازیگران فیلم درام "شخص سوم" (Third Person) را تشکیل می دهند.

 
 
 

صبح بخیر: لیام نیسون و میلا کونیس در کنار آدرین برادی، جیمز فرانکو، اولیویا وایلد، ماریا بلو، کیم باسینگر و موران اتیاس تیم بازیگران فیلم درام "شخص سوم" (Third Person) را تشکیل می دهند. پل هاگیس این فیلم که محصول استودیوی  Sony Pictures Classicsاست را کارگردانی کرده و فیلمنامه آن را نوشته است.

به گزارش صبح بخیر به نقل ازcomingsoon؛ عشق، شور و هیجان، رمز و راز، خیانت و امید موضوعات فیلم جدید پل هاگیس هستند که با داستان های بهم پیوسته سه زوج در سه شهر نیویورک، پاریس و رم به تصویر کشیده می شوند و هر یک از این زوج ها اسرار خودشان را دارند.

این فیلم که پوستر آن را در زیر مشاهده می کنید قرار است 20 ژوئن 2014 روی پرده سینماهای دنیا بیاید.

پوستر فیلم سینمایی درام Third Person