اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پوستر فیلم ترسناک «Afflicted»


فیلم "مبتلا" (Afflicted) که روز چهارم آوریل 2014 بطور محدود اکران شد، محصولی از استودیوی CBS Films و از ژانر وحشت و هیجان است که درک لی و کلیف پراوز آن را کارگردانی کرده و فیلمنامه اش را نوشته اند و خودشان به همراه بایا ریهاز در آن بازی کرده اند.

 
 


صبح بخیر: فیلم "مبتلا" (Afflicted) که روز چهارم آوریل 2014 بطور محدود اکران شد، محصولی از استودیوی CBS Films و از ژانر وحشت و هیجان است که درک لی و کلیف پراوز آن را کارگردانی کرده و فیلمنامه اش را نوشته اند و خودشان به همراه بایا ریهاز در آن بازی کرده اند.

به گزارش صبح بخیر به نقل ازcomingsoon؛ این فیلم بخاطر صحنه های خشونت آمیز و خونین درجه R را از ریتینگ MPAA دریافت کرده و داستان ترسناکی از دو دوست را روایت می کند که عازم سفری به دور دنیا می شوند. آنها هر قدم از سفرشان را با فیلمبرداری مستند می کنند ولی خیلی زود سفر آنها پس از آشنایی با زنی زیبا در پاریس جنبه ای تاریک و غیرمنتظره می یابد زیرا یکی از آنها به طرز اسرارآمیزی مبتلا می شود.

پوستر این فیلم را در زیر مشاهده می کنید.



ویدیو مرتبط :
طراحی پوستر فیلم ترسناک در فتوشاپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوستر متحرک فیلم ترسناک «من، فرانکنشتین»




 شرکت لاینزگیت پوستر متحرک فیلم «من، فرانکنشتین» با بازی آرون اکهارت به نقش مخلوق فرانکنشتین را منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داستان این فیلم در زمان حال در شرایطی اتفاق می‌افتد که گارگویل‌های انتقامجو و شیاطین درنده‌خو برای رسیدن به قدرت مبارزه می‌کنند.
 در این بین، آدام (آرون اکهارت)، مخلوق ویکتور فرانکنشتین (ادن یانگ) خود را بین این دو نژاد که می‌خواهند به راز جاودانگی او پی ببرند، گیر می‌افتد.

  پوستر متحرک,پوستر متحرک فیلم من، فرانکنشتین

 فیلمنامه «من، فرانکنشتین» (I, Frankenstein) را استیوارت بیتی از روی رمان مصور کوین گریوس نوشته و خود آن را کارگردانی کرده است.
 بیل نایی، ایوون استراهوفسکی، میراندا اوتو، جای کورتنی، سوکراتیس اوتو و ماهش جادو دیگر بازیگران «من، فرانکنشتین» هستند که 24 ژانویه 2014 اکران می‌شود.
 
منبع:khabaronline.ir