اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پوستر «فرشته‌ ها با هم می‌آیند»


پوستر فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» ساخته حامد محمدی به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی در آستانه اکران عمومی این فیلم رونمایی شد.

خبرگزاری ایسنا: فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» اولین فیلم بلند سینمایی حامد محمدی است که در سی‌وصبح بخیر:دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و مورد توجه اهالی رسانه قرار گرفت.

اکران عمومی این فیلم از اول مرداد ماه در گروه سینمایی «آزادی» و سینماهای شهرستانها آغاز خواهد شد.

پوستر «فرشته‌ها با هم می‌آیند» توسط بهزاد خورشیدی طراحی شده است.

رونمایی از پوستر «فرشته‌ها با هم می‌آیند»

خورشیدی پیش از این طراحی پوستر فیلم‌هایی همچون «حوض نقاشی»، «امروز»، «تنهای تنهای تنها»، «سر به مهر» و ... را برعهده داشته است و جوایزی را هم برای این آثار دریافت کرده است.

این فیلم به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی ساخته شده است. البته پیش از این حامد محمدی نیز نویسندگی‌ فیلمنامه‌هایی چون «حوض نقاشی»، «طلا و مس» و ... را در کارنامه خود دارد.

در «فرشته ها با هم می‌آیند» جواد عزتی، نازنین بیاتی، رضا ناجی، الهام کردا، لیلی فرهادپور، سعید آرمند، حسین پرستار و... بازی می کنند.

از عوامل تولید این فیلم می‌توان به نویسنده و کارگردان: حامد محمدی، مشاور کارگردان:همایون اسعدیان، مدیر فیلمبرداری:فرشاد محمدی، طراح گریم:مهرداد میرکیانی، صدابردار:ساسان نخعی، صداگذار:سید محمد کشفی، طراح صحنه و لباس:حسین مجد، تدوین:میثم مویینی و هدی مویینی، آهنگساز:مهیار علیزاده، مدیر تولید:مجید کریمی، عکاس:مهدی دلخواسته، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان:مریم هژیروند و تهیه‌کننده:منوچهر محمدی.

«فرشته‌ها با هم می‌آیند» محصول مشترک حوزه هنری و منوچهر محمدی است.


ویدیو مرتبط :
آنونس فرشته ها با هم می آیند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«فرشته ها با هم می آیند»+پوستر خارجی



اخبار,اخبارفرهنگی,پوستر خارجی فیلم سینمایی

اخبار فرهنگی - «فرشته ها با هم می آیند»+پوستر خارجی

پوستر خارجی فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» که‌ از اول مرداد ماه اکران می شود، توسط بهزاد خورشیدی طراحی شد.

«فرشته‌ها با هم می‌آیند» اولین فیلم بلند سینمایی حامد محمدی است که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و مورد توجه منتقدین و اهالی رسانه قرار گرفت.

اکران عمومی این فیلم از اول مرداد ماه در گروه سینمایی آزادی و سینماهای شهرستان‌ها آغاز می‌شود.

پوستر «فرشته‌ها با هم می‌آیند» توسط بهزاد خورشیدی طراحی شده است. خورشیدی پیش از این طراحی پوستر فیلم‌هایی همچون «حوض نقاشی»، «امروز»، «تنهای تنهای تن‌ها»، «سر به مهر» و... را برعهده داشته است و جوایزی را هم برای این آثار دریافت کرده است.

اخبار,اخبارفرهنگی,پوستر خارجی فیلم سینمایی

این فیلم به تهیه کنندگی منوچهر محمدی ساخته شده است. البته پیش از این حامد محمدی نیز نویسندگی فیلمنامه‌هایی چون «حوض نقاشی»، «طلا و مس» و... را در کارنامه خود دارد.

در «فرشته‌ها با هم می‌آیند» جواد عزتی، نازنین بیاتی، رضا ناجی، الهام کردا، لیلی فرهادپور، سعید آرمند، حسین پرستار و... بازی می‌کنند.

از عوامل تولید این فیلم می‌توان به نویسنده و کارگردان: حامد محمدی، مشاور کارگردان: همایون اسعدیان، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، طراح گریم: مهرداد می‌رکیانی، صدابردار: ساسان نخعی، صداگذار: سید محمد کشفی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، تدوین: میثم مویینی و هدی مویینی، آهنگساز: مهیار علیزاده، مدیر تولید: مجید کریمی، عکاس: مهدی دلخواسته، برنامه ریز و دستیار کارگردان: مریم هژیروند و تهیه کننده: منوچهر محمدی.

«فرشته‌ها با هم می‌آیند» محصول مشترک حوزه هنری و منوچهر محمدی است.
اخبارفرهنگی - بازار خبر