اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پوستر دیدنی «Under the Skin»


فیلم سینمایی علمی-تخیلی و هیجانی "زیر این پوست" (Under the Skin) ساخته استودیوی A24، توسط جاناتان گلیزر کارگردانی شده و فیلمنامه آن را جاناتان گلیزر و والتر کمپل نوشته اند.

 
 
 
 
صبح بخیر: فیلم سینمایی علمی-تخیلی و هیجانی "زیر این پوست" (Under the Skin) ساخته استودیوی A24، توسط جاناتان گلیزر کارگردانی شده و فیلمنامه آن را جاناتان گلیزر و والتر کمپل نوشته اند.

به گزارش صبح بخیر؛ اسکارلت جوهانسون در این فیلم نقش موجودی فضایی را بازی می کند که در قالب زیبا و بی نقص زنی مسحورکننده به زمین آمده و در پی آن است که با بزرگترین سلاح خود، یعنی جذابیت فوق العاده اش، انسان ها را به دام بیندازد.

حضور او بسیار مرگبار و خطرناک است ولی با گذشت زمان مجذوب پیچیدگی حیات روی زمین می شود و تغییر می کند. او با انسانیت نویافته اش، خودش را در تضاد و تعارض با نوع خودش می یابد. این فیلم نگاهی منحصر بفرد و متفاوت به دنیای ما از چشم بیگانگان و موجودات دنیاهای دیگر دارد.

فیلم "زیر این پوست" قرار است روز چهارم آوریل 2014 اکران شود.





ویدیو مرتبط :
Under the banana tree یادگیری موقعیتهای مکانی under

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوستر دیدنی «The Drop»


پوستر فیلم «The Drop» به کارگردانی مایکل روسکام با بازی جیمز گاندولفینی منتشر شد.

خبرآنلاین: پوستر فیلم «The Drop» به کارگردانی مایکل روسکام با بازی جیمز گاندولفینی منتشر شد.

مایکل روسکام که با فیلم «کله‌شق» رقیب «جدایی نادر از سیمین» اصغر فرهادی در جوایز اسکار بود، دو سالی است که مشغول ساخت فیلم «The Drop» شده است، فیلمی که پیشتر نام «نجات جانور» را داشت.

فیلمنامه را دنیس لیهین، براساس داستان کوتاهی از خود نوشته است. لیهین نویسنده کتاب «رودخانه مرموز» است که کلینت ایستوود براساس آن فیلم اسکاری ساخت.



داستان «The Drop» درباره باب ساگینوسکی است که ناگهان متوجه می‌شود درگیر یک سرقت شکست‌خورده شده. سرقتی که گذشته یک محله را دوباره زنده می‌کند و دوست‌ها، خانواده‌ها و دشمنان را دوباره کنار هم قرار می‌دهد تا به هر قیمتی شده از محله خود دفاع کنند.

تام هاردی، نومی راپاس، ماتیاس شوئنارتس و جیمز گاندولفینی بازیگران این فیلم هستند. این فیلم آخرین فیلم جیمز گاندولفینی است. گاندولفینی که بیش از همه برای بازی در نقش رئیس یک خانواده جنایتکار در سریال تحسین‌شده «خانواده سوپرانو» شهرت داشت، 19 ژوئن درگذشت.

فیلم 10 میلیون دلاری «The Drop» احتمالا در فصل جوایز سال 2014 روی آنتن می‌رود.