اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پوستر دیدنی «Gone Girl»


فیلم سینمایی "دختر گمشده" (Gone Girl) با بازی بن افلک، فیلمی از استودیوی 20th Century Fox است که دیوید فینچر آن را کارگردانی کرده و فیلمنامه اش را جیلیان فلین نوشته است. این فیلم از ژانر درام و هیجانی است که بر اساس کتاب پرفروشی از جیلیان فلین ساخته شده است.

 
 
 

صبح بخیر: فیلم سینمایی "دختر گمشده" (Gone Girl) با بازی بن افلک، فیلمی از استودیوی   20th Century Fox است که دیوید فینچر آن را کارگردانی کرده و فیلمنامه اش را جیلیان فلین نوشته است. این فیلم از ژانر درام و هیجانی است که بر اساس کتاب پرفروشی از جیلیان فلین ساخته شده است.

به گزارش صبح بخیر به نقل از comingsoon؛ نیک دان (با بازی بن افلک) در پنجمین سالگرد ازدواجش اعلام می کند که همسر زیبایش، ایمی (با بازی رزاموند پایک) گمشده است. تصویرسازی او از زندگی مشترک شادش تحت فشار پلیس و جنجال رسانه ها کم کم فرو می پاشد. خیلی زود دروغ ها، فریب ها و رفتار عجیب او باعث می شود که همه از خود این سوال وحشتناک را بپرسند: آیا نیک دان همسرش را کشته است؟

این فیلم که بازیگرانی همچون بن افلک، رزاموند پایک، نیل پاتریک هریس، تایلر پری، کیم دیکنز، پاتریک فوجیت و دیوید کلنون نقش آفرینی می کنند، قرار است روز سوم اکتبر 2014 اکران شود.





ویدیو مرتبط :
Gone Girl Opening Scene

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوستر دیدنی «Under the Skin»


فیلم سینمایی علمی-تخیلی و هیجانی "زیر این پوست" (Under the Skin) ساخته استودیوی A24، توسط جاناتان گلیزر کارگردانی شده و فیلمنامه آن را جاناتان گلیزر و والتر کمپل نوشته اند.

 
 
 
 
صبح بخیر: فیلم سینمایی علمی-تخیلی و هیجانی "زیر این پوست" (Under the Skin) ساخته استودیوی A24، توسط جاناتان گلیزر کارگردانی شده و فیلمنامه آن را جاناتان گلیزر و والتر کمپل نوشته اند.

به گزارش صبح بخیر؛ اسکارلت جوهانسون در این فیلم نقش موجودی فضایی را بازی می کند که در قالب زیبا و بی نقص زنی مسحورکننده به زمین آمده و در پی آن است که با بزرگترین سلاح خود، یعنی جذابیت فوق العاده اش، انسان ها را به دام بیندازد.

حضور او بسیار مرگبار و خطرناک است ولی با گذشت زمان مجذوب پیچیدگی حیات روی زمین می شود و تغییر می کند. او با انسانیت نویافته اش، خودش را در تضاد و تعارض با نوع خودش می یابد. این فیلم نگاهی منحصر بفرد و متفاوت به دنیای ما از چشم بیگانگان و موجودات دنیاهای دیگر دارد.

فیلم "زیر این پوست" قرار است روز چهارم آوریل 2014 اکران شود.