اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پوستر جذاب «SIGNAL»


روز پیش پوستری جذاب در رسانه های امریکایی منتشر شده است. شاید در نگاه اول فکر کنید که این پوستر فیلمی فضایی است.

کافه سینما: روز پیش پوستری جذاب در رسانه های امریکایی منتشر شده است. شاید در نگاه اول فکر کنید که این پوستر فیلمی فضایی است.

 اما این فیلم به نام سیگنال، داستان گروهی از دانش آموزان است که به وسیله ی یک هکر به بیایانی عجیب می رسند.

 این فیلم علمی- تخیلی در تابستان آتی اکران می شود. کارگردان این فیلم، پیشتر فیلم عشق را در سال ۲۰۱۱، کارگردانی کرده است.


ویدیو مرتبط :
میکس پوستر انیمیشنهای جذاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوستر جذاب «Blue Ruin»


فیلم سینمایی هیجانی "خرابه آبی" (Blue Ruin) که داستان کلاسیک آمریکایی انتقام را روایت می کند، جایزه بین المللی منتقدین FIPRESCI را در جشنواره فیلم کن از آن خود کرده است.

 
 
 

صبح بخیر: فیلم سینمایی هیجانی "خرابه آبی" (Blue Ruin) که داستان کلاسیک آمریکایی انتقام را روایت می کند، جایزه بین المللی منتقدین FIPRESCI را در جشنواره فیلم کن از آن خود کرده است.

به گزارش صبح بخیر به نقل از comingsoon؛ این فیلم درباره مردی اسرارآمیز است که زندگی ساکت و آرامی دارد و وقتی برای انتقامجویی به خانه دوران کودکی اش برمی گردد، زندگی آرام او زیر و رو می شود. او که قاتلی ناشی و تازه کار است، برای محافظت از خانواده اش، وارد مبارزه ای خونین و وحشیانه می شود.

 بازیگران این فیلم عبارتند از میسون بلیر، دوین رتری، ایمی هارگریوز، کوین کولاک، ایو پلام، دیوید دبلیو. تامپسون، برنت ویزنر، استیسی راک و سیدنی اندرسون.

این فیلم محصولی از استودیوی RADiUS-TWC است و قرار است اواخر آوریل 2014 اکران شود. کارگردان و فیلمنامه نویس آن جرمی سولنیه است.

پوستر فیلم سینمایی Blue Ruin

پوستر فیلم سینمایی Blue Ruin