اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پوسترهای دیدنی «احمق و احمق تر»


«احمق و احمق تر» به كارگردانی «برادران فارلی» 14 نوامبر امسال اكران می شود.

سینما خبر: استودیوی یونیورسال بنر و پوستر فیلم «احمق و احمق تر» را منتشر كرد.

«احمق و احمق تر » فیلمی به كارگردانی «برادران فارلی» است كه «جف دانیلز» و«جیم كری» بار دیگر در نقش «هری و لوید» ظاهر می شود. این فیلم نسخه جدیدی از كلاسیك سال 1994 است. از دیگر بازیگران این فیلم می توان «راب ریگل» ، «راشل ملوین» ، «لورین هالدن» و «استیو تام» اشاره كرد.

«احمق و احمق تر»  14 نوامبر امسال اكران می شود.

بنر و پوستر فیلم «احمق و احمق تر» +عکس

بنر و پوستر فیلم «احمق و احمق تر» +عکس

بنر و پوستر فیلم «احمق و احمق تر» +عکس


ویدیو مرتبط :
جیم کری در فیلم احمق و احمق تر بدترین صدای دنیا را درمی آورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمق ترین مردم



 

حکایت

 

سلطان محمود غزنوی دستور داد تا بگردند و یک نفر را که در حماقت از دیگران گوی سبقت را ربوده است ،پیدا کنند و به خدمتش بیاورند. ملازمان مدت ها گشتند تا بر حسب اتفاق شخصی را دیدند که بر شاخ درختی نشسته است و با تبری در دست به بیخ شاخه می زند تا آن را قطع کند.

 

ملازمان سلطان با خود گفتند از این شخص احمق تر یافت نمی شود. وی را گرفتند به خدمت سلطان بردند و عمل احمقانه اش را در مقابل خودش برای سلطان بازگو کردند.

 

آن شخص گفت: احمق تر از من سلطان است که با دست خودش با تیشه ظلم و تعدی، رعیت خود را که بنیاد و بیخ درخت حکومتش هستند، قطع می کند.


منبع:روزنامه خراسان