اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پورمختار: 30 نفر فاقد شرایط بورسیه بودند


رئیس کمیسیون اصل ۹۰ گفت: نتیجه رسیدگی کمیسیون اصل ۹۰ به پرونده های بورسیه ها به وزیرعلوم اعلام شد.

خبرگزاری مهر: محمد علی پور مختار با اشاره به  شکایت دانشجویان بورسیه به کمیسیون اصل ۹۰ گفت: این موضوع بررسی شده و نتیجه جهت اقدام به وزارت علوم اعلام شده است.

وی ادامه داد: وزارت علوم اعلام کرده بود که بیش از ۶۰۰ نفر فاقد شرایط بورس هستند، از این تعداد برخی اطلاعات غلط ارایه کرده بودند که تخلف محسوب و بورسیه آنها باطل می شود.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ افزود: براساس بررسیی که کمیسیون اصل ۹۰ انجام داد، مشخص شد که سایر بورسیه ها مورد تایید شورای مرکزی بورس قرار گرفته بودند از آنجا که شورای مرکزی بورس و وزیر وقت براساس اختیارات قانونی حق این تصمیم را داشتند، پذیرش آنها نیز قانونی بوده است.

وی درباره اینکه چه تعداد از این افراد فاقد شرایط بورس بودند نیز گفت: حدود ۳۰ نفر فاقد شرایط بورس بودند.


ویدیو مرتبط :
خبر 20:30 درباره بورسیه های مظلوم وزارت علوم ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

8 نفر زخمی و 30 باب منزل در پی زلزله آبادانان تخریب شدند



8 نفر زخمی و 30 باب منزل در پی زلزله آبادانان تخریب شدند

دهلران - خبرگزاری مهر: رئس ستاد بحران آبدانان عنوان کرد: 8 نفر زخمی و 30 باب منزل بدنبال زلزله آبدانان گزارش شده است .

فض الله نصرتی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود:  بیشترین خسارت ها در بخش سرباغ و کلات مورموری بوده است و مردم شهرستان دچار فشار روحی بر اثر زلزله شده اند.

وی گفت: ستاد بحران به روستاهای شهرستان رفته اند و از طرفی تمام نیروهای هلال احمر برای امداد رسانی به روستاها اعزام شده اند.

وی افزود: با پیگیر یهای صورت گرفته با هلال احمر استان آذوقه و چادر امروز به این شهرستان ارسال می شود.

نصرتی افزود: روستاهای" حلوه "هم دچار خسارت شدید شده اند و تمام اعضا ستاد بحران برای پیگیر امورات اعزام مناطق شهرستان شده اند./مهر