اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پوتین همسرش را به باد کتک گرفت



 

 

انتخاب: یک روزنامه نگار آلمانی روز دوشنبه مدعی شد نخست وزیر روسیه در دهه هشتاد میلادی به همسرش خیانت کرده است.

به گفته یک روزنامه نگار آلمانی، هنگامی که ولادیمیر پوتین پیش از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی سابق، در خدمت کا گ ب ، دستگاه پلیس مخفی روسیه بوده و در آلمان شرقی مستقر بود، به همسرش خیانت کرده و با او با خشونت رفتار می کرد.

اریخ اشمیت - انبوم روزنامه نگار مستقل و کارشناس دستگاههای اطلاعاتی آلمان، اخبار منتشره از سوی برخی مطبوعات آلمان را در خصوص نخست وزیر روسیه تایید کرد.

اشمیت-انبوم اظهار داشت لودمیلا، همسر پوتین در دهه هشتاد بارها در خصوص زندگی خانوادگی خود با لنخن، جاسوس آلمان غربی که در دستگاه اطلاعاتی آلمان شرقی رخنه کرده بود، سخن گفته است.

بر اساس اظهارات ثبت شده در مدارک محرمانه دستگاه اطلاعاتی آلمان، ولادیمیر پوتین، که بین سالهای ۱۹۸۵ تا ۹۰ ریاست کانون دوستی آلمان-روسیه را به عهده داشت، بارها لودمیلا را کتک زده و به وی خیانت کرده است.

اخبار تایید نشده دیگری نیز حاکی از آن است که ولادیمیر پوتین فرزندی نامشروع در بخش شرقی آلمان دارد..../انتخاب


ویدیو مرتبط :
کتک خوردن مرد بحرینی در جلو همسرش و دفاع همسرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوتین و همسرش از هم جدا شدند



پوتین و همسرش از هم جدا شدند

پوتین و همسرش اعلام کردند زندگی مشترک میان این دو به پایان رسیده است.

به گزارش عصر ایران به نقل از رویترز، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و همسرش (لودمیلا پوتینا) روز پنجشنبه از طریق برنامه تلویزیونی اعلام کردند از یکدیگر جدا شده اند و زندگی مشترک این دو به پایان رسیده است.

پوتین متولد 1952  (60 ساله) و لودمیلا متولد1958 (54 ساله) در سال 1980 باهم ازدواج کردند. آنها دارای دو دختر به نام های ماریا (متولد 1982) و کاترینا (متولد 1986) هستند.

مراسم ازدواج پوتین و لودمیلا در سال 1980

پوتین و همسرش,جدایی پوتین و همسرش

 

پوتین و همسرش,جدایی پوتین و همسرش

عصرایران