اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پوتین شرط عربستان را رد کرد


پوتین شرط عربستان را برای بلند شدن هواپیمای روسی از صنعاء رد کرد.

خبرگزاری مهر: پوتین شرط عربستان را برای بلند شدن هواپیمای روسی از صنعاء رد کرد.

پایگاه خبری اینترنتی الاتحاد پرس یمن با اعلام این خبر افزود: نیروهای ائتلاف متجاوز به فرماندهی عربستان همچنان مانع پرواز هواپیمای روسی از باند فرودگاه صنعاء هستند.


ویدیو مرتبط :
پوتین عربستان را تهدیدکرد!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوتین درخواست عربستان برای پایان دادن به حمایت از اسد را رد کرد



پوتین,حمایت پوتین از سوریه


پوتین درخواست عربستان برای پایان دادن به حمایت از اسد را رد کرد

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پیشنهاد عربستان سعودی را برای پایان دادن به حمایت از بشار اسد در ازای دریافت مشوق‌های اقتصادی از جمله قرارداد عظیم تسلیحاتی و نفوذ بیشتر روسیه در بین کشورهای عربی و منطقه را رد کرده است.

خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع دیپلماتیک اعلام کرد رئیس‌جمهور روسیه درخواست عربستان برای پایان دادن به حمایت از سوریه را رد کرد.

به گزارش فارس، خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع دیپلماتیک در خاورمیانه اعلام کرد: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پیشنهاد عربستان سعودی را برای پایان دادن به حمایت از بشار اسد در ازای دریافت مشوق‌های اقتصادی از جمله قرارداد عظیم تسلیحاتی و نفوذ بیشتر روسیه در بین کشورهای عربی و منطقه را رد کرده است.

یک دیپلمات عرب که با مسکو در تماس است به خبرگزاری فرانسه گفت: رئیس جمهور روسیه مودبانه به سخنان مخاطب خود شاهزاده بندر گوش داد و سپس جواب داد که کشورش با وجود این پیشنهادها راهبرد خود را در قبال سوریه تغییر نمی‌دهد.

این منبع افزود: رئیس دستگاه اطلاعات عربستان به روسیه فهماند که بنابراین تنها گزینه در سوریه نظامی است و ژنو باید فراموش شود زیرا مخالفان به ژنو نخواهند رفت.

روسیه و آمریکا از چند ماه پیش از طرح برگزاری نشست بین‌المللی دولت و مخالفان در ژنو حمایت می‌کنند اما این طرح تاکنون به نتیجه نرسیده و زمانی برای برگزاری آن مشخص نیست.

روابط بین مسکو و ریاض به دلیل بحران سوریه متشنج شده است و روسیه به تامین مالی و تسلیحاتی تروریست‌ها و گروه‌های افراطی از سوی عربستان معترض است.

یک سیاستمدار سوری نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه درباره دیدار پوتین و شاهزاده بندر گفت: عربستان نمی‌داند که روسیه قدرت بزرگی است که سیاست خود را به این شکل و با این مشوق‌ها تعیین نمی‌کند.
وی افزود: روسیه و سوریه از نیم قرن پیش روابط نزدیکی در همه زمینه‌ها با یکدیگر دارند و پول‌های عربستان سعودی نمی‌تواند اوضاع را تغییر دهد. /فارس