اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پوتین: ترکیه از کرده خود پشیمان می‌شود


پوتین با اشاره به اینکه ما هرگز حادثه سرنگونی جنگنده خود را فراموش نخواهیم کرد، گفت: ترکیه مسئولیت کامل این مساله را خواهد پذیرفت. ترکیه از این کرده خود پشیمان خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس جمهور روسیه با تاکید بر اینکه پاسخ مسکو به آنکارا تنها به تحریم‌های اقتصادی محدود نخواهد شد، تشکیل جبهه‌ای مشترک با نظارت سازمان ملل برای مبارزه با تروریسم را خواستار شد.
 
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اظهار داشت: اگر تروریسم در سوریه پیروز شود، به کشور ما نیز می‌رسد پس ما باید پیش از ورود تروریست‌ها به کشور با تروریسم مقابله کنیم.
 
رئیس جمهور روسیه با تاکید بر اینکه برخی کشورها باید موضعگیری‌های یک بام و دو هوای خود را در نبرد با تروریسم کنار بگذارند، تشکیل جبهه مشترکی با نظارت سازمان ملل برای مقابله با داعش را خواستار شد.
 
وی تاکید کرد: مسکو برای همکاری با آنکارا و افزایش ارتباطاتمان آماده است.
 
پوتین با اشاره به اینکه ما هرگز حادثه سرنگونی جنگنده خود را فراموش نخواهیم کرد، گفت: ترکیه مسئولیت کامل این مساله را خواهد پذیرفت. ترکیه از این کرده خود پشیمان خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: ترکیه به پناهگاهی امن برای تروریست‌ها تبدیل شده و نمی‌توان کمک‌ها و حمایت‌های آنکارا از آنها را نادیده گرفت.
 
رئیس جمهور روسیه در ادامه تصریح کرد: "الله" تصمیم گرفت رهبران ترکیه را این گونه مجازات کند که عقل سلیم‌شان را از دست بدهند. روسیه دوستان زیادی در ترکیه دارد و آنها را با رهبران ترکیه برابر نمی‌داند. روسیه هرگز وارد لفاظی‌های نظامی با ترکیه نمی‌شود.


ویدیو مرتبط :
پوتین : ترکیه هنوز از روسیه معذرت خواهی نکرده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوتین: حاکمان ترکیه عقل خود را از دست داده اند/ از اقداماتشان پشیمان خواهند شد



اخبار,اخبار بین الملل ,ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، ترکیه را مسئول کامل سرنگونی هواپیمای روسیه در مرز سوریه با ترکیه دانست.

رئیس جمهور روسیه اعلام کرد کشورها نباید در قبال تروریسم رویکرد استاندارد دوگانه در پیش گیرند و نباید از گروه های تروریستی برای منافع خودشان استفاده کنند.

ولادیمیر پوتین که در سخنرانی سالانه خود در کرملین سخن می گفت ، تاکید کرد اقدام ترکیه در حمله به جنگنده روسیه را فراموش نخواهد کرد.


وی ضمن اعلام این مطلب که ترکیه از اقداماتش پشیمان خواهد شد، تاکید کرد نمی تواند کمک ترکیه به تروریست ها را نادیده انگارد.

پوتین افزود روسیه با ترکیه وارد درگیری نظامی نخواهد شد.

ولادیمیر پوتین همچنین تاکید کرد هر کس تصور کند واکنش ما به سرنگونی جنگنده روسیه به مجازات های اقتصادی محدود می شود سخت در اشتباه است.

پوتین گفت، به نظر می رسد نخبگان حاکم بر ترکیه، عقل خود را از دست داده اند.

ولادیمیر پوتین در سخنرانی در شورای فدراسیون روسیه همچنین ترکیه را به پناه دادن به تروریست هایی که در قفقاز با نیروهای روسیه می جنگیدند متهم کرد.

رئیس جمهور روسیه گفت باید از هر تلاشی برای برقراری روابط و تجارت با تروریست ها پرهیز شود.

رئیس جمهور روسیه افزود، ما سطح آماده باش نیروهای مسلح خود را برای مقابله با خطر تروریسم افزایش داده ایم.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، ترکیه را مسئول کامل سرنگونی هواپیمای روسیه در مرز سوریه با ترکیه دانست.

پوتین همچنین از مجلس دومای روسیه خواست قوانین جدیدی برای مقابله با تروریسم در این کشور تصویب کند.

او همچنین گفت ما موفق شدیم تروریست ها را تقریبا از خاک روسیه بیرون برانیم ولی همچنان با این شرارت دست به گریبان هستیم.

پوتین در سخنرانی در شورای فدراسیون روسیه همچنین گفت، از نظامیان روس که با تروریسم بین المللی در سوریه می جنگند قدردانی می کنم.

 

اخبار بین الملل - انتخاب