اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پوتین به اسرائیل: نیازی نیست که خیلی سریع به ایران حمله کنید



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پوتین به اسرائیل: نیازی نیست که خیلی سریع به ایران حمله کنید/بدون فکر کردن کردن کاری نکنید/ببینید بر سر امریکا در عراق و افغانستان چه آمد

پس از آنکه شیمون پرز رئیس جمهور اسرائیل از پوتین خواست که علیه ایران صحبت کند، رئیس جمهور روسیه این سخنان را به زبان آورد.

یدیعوت احارونت نوشت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در خصوص چشم انداز حمله نظامی به ایران ابراز تردید کرد و از اسرائیل خواست که از تجربه های منفی امریکا در افغانستان و عراق درس بگیرد.

به گزارش انتخاب، پس از آنکه شیمون پرز رئیس جمهور اسرائیل از پوتین خواست که علیه ایران صحبت کند، رئیس جمهور روسیه این سخنان را به زبان آورد.

رئیس جمهور روسیه افزود: نگاه کنید برای امریکایی ها در افغانستان و عراق چه انفاقی افتاد. من به اوباما هم همین را گفتم.

پویتن ضمن هشدار در مورد حمله ی عجولانه به ایران گفت: هیچ نیازی نیست که کارها را خیلی سریع انجام دهید. آدم نباید بدون فکر کردن کاری کند.

پوتین تصریح کرد: عراق پس از تمام اتفاقاتی که در این کشور افتاده است ، هم اکنون طرفدار ایران است. پیش از اقدام باید کاملا فکر کنید تا پس از آن پشیمان نشوید.

وی گفت: ادم نباید نا بهنگام اقدام کند./انتخاب


ویدیو مرتبط :
حمله ایران به اسرائیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوتین با اسرائیل به توافق رسید: به خاطر حمله به ایران قطره اشکی نخواهیم ریخت



پوتین با اسرائیل به توافق رسید: به خاطر حمله به ایران قطره اشکی نخواهیم ریخت

یک مقام ارشد اسرائیلی گفت: به محض اینکه روسیه شریکی ساکت در تلاش ها علیه ایران شود، چینی ها هم مجبور می شوند که با باقی کشورها علیه تهران همراه شوند.

 

اسرائیل, پوتین, مقامات ارشد اسرائیل

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب:

روزنامه صهیونیستی معاریو مدعی شد:  مقامات ارشد اسرائیل از توافقی که با پوتین رئیس جمهور روسیه برای انعفال در برابر ادامه فشارهای بین المللی علیه ایران، بدست اورده اند، خوشحال هستند.

 

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب Entekhab.ir ، مقامات اسرئیلی پیش از ورود پوتین به سرزمین های اشغالی می دانستند که روس ها مخالف حمله ی نظامی به ایران هستند. بنابراین آنها اهداف دیگری را برای توافق بر سر آنها با پوتین تعیین کردند.

 

آنها به دنبال متقاعد کردن پوتین برای کنار آمدن با امریکا و اروپا و عدم توقف و تعویق تحریمات بیشتر علیه ایران بودند.

به نوشته ی معاریو، مسئولان اسرائیلی گفتند که با پوتین در این زمینه به توافق رسیده اند.

پوتین قول داد که به ایران اجازه ندهد بین روسیه و غرب تفرقه بیاندازد و سعی نحواهد کرد که اقدامات بیشتر علیه ایران و تحریمات بیشتر علیه این کشور را متوقف کند.

بر اساس این گزارش، روس ها ، هیچیک از اقدامات علیه ایران را رهبری نخواهند کرد، اما از انجام این اقدامات هم جلوگیری نخواهند کرد.

 

یک مقام ارشد اسرائیلی گفت: به محض اینکه روسیه شریکی ساکت در تلاش ها علیه ایران شود، چینی ها  هم مجبور می شوند که با باقی کشورها علیه تهران همراه شوند.  اگر روس ها به قول پوتین عمل کنند،  تشدید تحریمات به سرعت می تواند امکان پذیر باشد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب Entekhab.ir ، پوتین همچنین در اسرائیل مخالفت روسیه با حمله ی نظامی به ایران را اعلام کرد.

 

این روزنامه صهیونیستی در پایان ، مهمترین توافق را چنین ادعا کرده است: مقامات اسرائیلی می گویند که از اظهارات پوتین دریافتند که اگر امریکا یا اسرائیل به ایران حمله کنند، روسیه قطره اشکی نخواهد ریخت!

قابل ذکر است، ادعاهای مذکور تنها از سوی این روزنامه اسرائیلی منتشر شده و منابع معتبر خارجی هیچ اشاره ای به آن نکرده اند..../انتخاب