اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پوتین با نتانیاهو هم دیدار می کند


یک منبع سیاسی در تل‌آویو اعلام کرد پوتین و نتانیاهو 21 آوریل در مسکو درباره مهمترین مسائل امنیتی در خاورمیانه با یکدیگر دیدار و گفتگو می‌کنند

ایسنا: یک منبع سیاسی در تل‌آویو اعلام کرد پوتین و نتانیاهو 21 آوریل در مسکو درباره مهمترین مسائل امنیتی در خاورمیانه با یکدیگر دیدار و گفتگو می‌کنند.

 خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع آگاه در تل‌آویو فاش کرد دیدار ولادیمیر پوتین،رئیس جمهور روسیه با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره مهمترین مسائل امنیتی در خاورمیانه است.

پیشتر پوتین با روون ریولین، رئیس رژیم صهیونستی دیدار و با وی درباره دیدار با نتانیاهو در خصوص مسائل امنیتی منطقه توافق کرده بود.

میان روسیه و رژیم صهیونیستی خط داغی برای کمک به دور نگه داشتن برخورد هواپیماهای دو کشور در حریم هوایی سوریه برقرار است.


ویدیو مرتبط :
دیدار پوتین با برلوسکونی در کریمه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتانیاهو امروز در مسکو با پوتین دیدار می کند



 اخباربین  الملل  ,خبرهای  بین  الملل ,نخست وزیر رژیم صهیونیستی

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز برای دیدار با رئیس جمهوری روسیه راهی مسکو می شود.

به گزارش میزان به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، سرویس مطبوعاتی کرملین اعلام کرد انتظار می رود مسائل مربوط به همکاری مسکو و تل آویو محور گفتگوهای دو طرف باشد و درباره مسائل منطقه ای و جهانی همچون مناقشه اسرائیل و فلسطین و چشم اندازهای حل و فصل این مناقشه و نیز بحران سوریه گفتگو خواهد شد.
 
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پیشتر نیز با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار و با وی درباره بحران خاورمیانه گفتگو کرده بود.
 
نخست وزیران اسرائیل از سال دو هزار میلادی 12 بار به روسیه سفر کرده اند که شش مورد آن توسط بنیامین نتانیاهو انجام شده است.
 
نتانیاهو آخرین بار 21 سپتامبر سال 2015 به مسکو سفر کرد و مبارزه با گروه تروریستی داعش محور گفتگوی وی با پوتین بود.
 
پوتین و نتانیاهو اواخر نوامبر سال 2015 نیز در حاشیه کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل در پاریس دیدار کردند و پوتین که ماه مارس میزبان رئیس رژیم صهیونیستی در کرملین بود اعلام کرد مناسبات دو کشور بر اساس دوستی و اعتماد دوجانبه بنا شده است.

 اخبار  بین الملل  -  میزان