اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پوتین: آماده گفت‌وگو با آمریکا هستیم


رییس جمهور روسیه طی سخنانی ضمن انتقاد تلویحی نسبت به لشگرکشی‌های آمریکا به سرتاسر جهان، از آمادگی کرملین برای گفت‌وگو با کاخ سفید خبر داد.

خبرگزاری فارس: به نقل از پایگاه اینترنتی صدای روسیه، «ولادیمیر پوتین»، رییس جمهور روسیه امروز طی مصاحبه‌ای تلویزیونی با شبکه فرانسوی TF-1 TV و ایستگاه رادیویی Europe-1 از آمادگی کشورش برای گفت‌وگو با آمریکا خبر داد. بر اساس این‌گزارش، پوتین اظهار داشت که گفت‌وگو بهترین مسیر جهت رسیدن به درک دوجانبه است: «دلیلی ندارد بر این باور باشم که رییس جمهور آمریکا مایل به مذاکره با من نیست. البته وی در انتخاب این مورد آزاد است. من همیشه آماده گفت‌وگو هستم و آن‌را بهترین راه برای اعتماد سازی می‌دانم.»

پوتین در ادامه به اقدام‌های تهاجمی آمریکا در عرصه بین‌المللی معترض شدو گفت:«بدون هیچ تردیدی آمریکا بیشترین میزان تهاجم به کشورهای دیگر را در سال‌های اخیر داشته است. آمریکا درسرتاسر جهان پایگاه نظامی دارد و در هر جا که پا گذاشته برای سرنوشت مردم آن‌ منطقه تصمیم گیری کرده است. این در حالی است که آمریکا هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای این کشورها قرار دارد.»

گفتنی است، ولادیمیر پوتین قرار است روز جمعه 16 خرداد ماه برای شرکت در مراسم یادبود ورود متفقین به نورماندی، به فرانسه سفر کند. وی قرار است دراین سفر با مقامات فرانسوی از جمله «فرانسوا اولاند» ،رییس جمهور این کشور دیدار کند.


ویدیو مرتبط :
پوتین: آمریکا در قتل قذافی دست داشته است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سفیر آمریکا در رژیم صهیونیستی: آماده ی حمله به ایران هستیم



تایمز اسرائیل: سخنانی سفیر قرار نبود پخش شود؛

سفیر آمریکا در رژیم صهیونیستی: آماده ی حمله به ایران هستیم

دانیل شپیرو، سفیر امریکا در اسرائیل در کنفرانسی محرمانه در تل آویو گفت: ایالات متحده طرح و برنامه خود برای حمله نظامی به ایران را تکمیل کرده است.

انتخاب :دانیل شپیرو، سفیر امریکا در اسرائیل در کنفرانسی در تل آویو گفت: ایالات متحده طرح و برنامه خود برای حمله نظامی به ایران را تکمیل کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب به نقل از تایمز اسرائیل، وی گفت: ما ترجیح می دهیم که مسئله ایران را از طریق دیپلماسی و فشار حل کنیم. اما این به معنای آن نیست که گزینه نظامی بر روی میز موجود نباشد.

شپیرو اضافه کرد: گزینه نظامی نه تنها بر روی میز موجود است، بلکه آماده است.

سفیر آمریکا در اسرائیل گفت: برنامه ریزی های لازم برای اینکه اطمینان حاصل شود که برای چنین اقدامی اماده ایم انجام شده است.

به نوشته ی تایمز اسرائیل، سخنان وی در کنفرانسی در تل اویو زده شده و توسط یک خبرنگار روزنامه ضبط شده است.

شبکه ی 2 اسرائیل که سخنان وی را از تلویزیون پخش کرد، اعلام نموده است که سفیر امریکا خواستار علنی شدن سخنانش نبوده است./انتخاب