اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پنت هاوس‌های 16 میلیاردی در تهران



اخبار,اخبار اقتصادی ,قیمت مسکن

 

اخبار اقتصادی - پنت هاوس‌های 16 میلیاردی در تهران

سازندگان آپارتمان های لوکس پایتخت برای اینکه مشتریان آنها علاوه بر استفاده از امکانات مدرن، زندگی با طبیعت را هم تجربه کنند به ساخت برج باغ ها روی آورده اند که نمونه هایی از این پروژه ها را می توان در شمال تهران دید که در سال های اخیر هم به شدت بر سر زبان ها افتاده است.

رشد قیمت مسکن در سال‌های اخیر هم نتوانست از افزایش ساخت آپارتمان‌های فوق لوکس در تهران جلوگیری کند و این آپارتمان‌ها با نرخ‌های بالای 100 میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رشد قیمت مسکن در سال‌های اخیر هم نتوانست از افزایش ساخت آپارتمان‌های فوق لوکس در تهران جلوگیری کند و این آپارتمان‌ها با نرخ‌های بالای 100 میلیارد ریال به فروش می‌رسد. دو بار در سال های 86 و 91 قیمت مسکن با جهش مواجه شد و قیمت ها تا بیش از 5 برابر افزایش یافت که تاثیر زیادی بر کاهش قدرت خرید و افزایش تورم در جامعه داشت.

اما این روند نتوانست از رشد ساخت و ساز آپارتمان های لوکس در تهران کم کند و به همان اندازه که قشر متوسط با کاهش قدرت خرید مواجه شدند، ساخت آپارتمان های لوکس و برج باغ ها در تهران افزایش یافت به طوری که در سال های گذشته آپارتمان های لوکس فقط در برخی از مناطق شهر تهران به چشم می خوردند اما الان می توان این آپارتمان ها را در نقاط مختلف از شمال غربی تا شمال شرقی شهر تهران دید که با امکانات جدیدتر و قیمت های نجومی خرید و فروش می شوند.

در بازار کنونی معامله پنت هاوس ها خیلی داغ است و خرید و فروش موردهای به اصطلاح اکازیون در بین مشتریان خاص انجام می شود و تنها مشتریان خاص و ثروتمند هستند که از به فروش و یا اجاره گذاشتن این واحدها مطلع می شوند.

براین اساس، سازندگان آپارتمان های لوکس پایتخت برای اینکه مشتریان آنها علاوه بر استفاده از امکانات مدرن، زندگی با طبیعت را هم تجربه کنند به ساخت برج باغ ها روی آورده اند که نمونه هایی از این پروژه ها را می توان در شمال تهران دید که در سال های اخیر هم به شدت بر سر زبان ها افتاده است.

این برج باغ ها که با معماری مدرن مهندسان ایرانی ساخته می شوند یا در میان درختان کهنسال ساخته شده اند و یا اینکه از فضای سبز در بالکن و یا پشت بام (روف گاردن) استفاده می شود که اغلب پنت هاوس های مشهور تهران از این مزیت بهره می برند.

در آگهی یکی از این آپارتمان ها نوشته شده است:«فوق مدرن، مبله کامل با برند معروف اروپا، آشپزخانه از بهترین برند، ارتفاع سقف 4.20 متر، سیستم هوشمند، 4 هزار مترلابی با ارتفاع 15 متر، دو طبقه استخر، سینما، تنیس، جاده تندرستی و غیره».

بنابراین، قیمت این واحدها با واحدهای مشابه در همان منطقه و یا حتی دیوار به دیوار بسیار متفاوت است و گاهی به بیش از دو میلیون تومان در هرمترمربع می رسد.

اطلاع زیادی از نرخ برج باغ های مشهور تهران به دلیل معاملات مخفی که انجام می شود، در دست نیست اما گاهی نرخ این آپارتمان ها به بیش از 20 میلیون تومان در هرمترمربع می رسد که اغلب هم متراژهای بالای 500 متر دارند.

قیمت پنت هاوس ها در تهران

به گفته یکی از مشاوران املاک، یک پنت هاوس 800 متری در منطقه فرمانیه با نرخ 20 میلیون تومان در هرمترمربع با رقم نهایی 16 میلیارد تومان به فروش رسید.

این مشاور املاک افزود: تعداد زیادی از این نوع آپارتمان ها در شمال تهران ساخته شده است که با رقم هایی بسیار بالا خرید و فروش می شود اما گاهی مشاوران املاک هم ازنرخ نهایی مطلع نیستند.

پنت هاوسی 780 متری با 400 متر در خیابان فرشته باغ فردوس متری 10 میلیون و 500 هزار تومان قیمت گذاری شده است و زعفرانیه واحدی 325 متری هرمترمربع 11 میلیون تومان به فروش می رسد.

همچنین در سعادت آباد بلوار 24 متری واحدی 260 متری با 4 خواب و دو پارکینگ متری 14 میلیون تومان فروخته می شود و در فرشته واحدی 264 متری با 4 خواب، متری 11 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

آپارتمانی 275 متری با 3 خواب و دو پارکینگ در فرشته متری 15.5 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است و آپارتمانی دیگر در خیابان فرشته با متراژ 240 متر مربع متری 10 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می رسد. 

اخبار اقتصادی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
سقف متحرک تراس پنت هاوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پنت هاوس‌ های 16 میلیاردی تهران!


رشد قیمت مسکن در سال‌های اخیر هم نتوانست از افزایش ساخت آپارتمان‌های فوق لوکس در تهران جلوگیری کند و این آپارتمان‌ها با نرخ‌های بالای 100 میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

خبرگزاری مهر: رشد قیمت مسکن در سال‌های اخیر هم نتوانست از افزایش ساخت آپارتمان‌های فوق لوکس در تهران جلوگیری کند و این آپارتمان‌ها با نرخ‌های بالای 100 میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

 دو بار در سال‌های 86 و 91 قیمت مسکن با جهش مواجه شد و قیمت‌ها تا بیش از 5 برابر افزایش یافت که تاثیر زیادی بر کاهش قدرت خرید و افزایش تورم در جامعه داشت.

اما این روند نتوانست از رشد ساخت و ساز آپارتمان‌های لوکس در تهران کم کند و به همان اندازه که قشر متوسط با کاهش قدرت خرید مواجه شدند، ساخت آپارتمان‌های لوکس و برج باغ‌ها در تهران افزایش یافت به‌طوری‌که در سال‌های گذشته آپارتمان‌های لوکس فقط در برخی از مناطق شهر تهران به چشم می‌خوردند اما الان می‌توان این آپارتمان‌ها را در نقاط مختلف از شمال غربی تا شمال شرقی شهر تهران دید که با امکانات جدیدتر و قیمت‌های نجومی خرید و فروش می شوند.

در بازار کنونی معامله پنت هاوس‌ها خیلی داغ است و خرید و فروش موردهای به اصطلاح اکازیون در بین مشتریان خاص انجام می‌شود و تنها مشتریان خاص و ثروتمند هستند که از به فروش و یا اجاره گذاشتن این واحدها مطلع می‌شوند.

براین اساس، سازندگان آپارتمان‌های لوکس پایتخت برای اینکه مشتریان آنها علاوه بر استفاده از امکانات مدرن، زندگی با طبیعت را هم تجربه کنند به ساخت برج باغ‌ها روی آورده‌اند که نمونه هایی از این پروژه ها را می‌توان در شمال تهران دید که در سال‌های اخیر هم به شدت بر سر زبان‌ها افتاده است.

این برج باغ‌ها که با معماری مدرن مهندسان ایرانی ساخته می‌شوند یا در میان درختان کهنسال ساخته شده‌اند و یا اینکه از فضای سبز در بالکن و یا پشت بام (روف گاردن) استفاده می‌شود که اغلب پنت هاوس های مشهور تهران از این مزیت بهره می‌برند.

در آگهی یکی از این آپارتمان‌ها نوشته شده است: "فوق مدرن، مبله کامل با برند معروف اروپا، آشپزخانه از بهترین برند، ارتفاع سقف 4.20 متر، سیستم هوشمند، 4 هزار مترلابی با ارتفاع 15 متر، دو طبقه استخر، سینما، تنیس، جاده تندرستی و غیره."

بنابراین، قیمت این واحدها با واحدهای مشابه در همان منطقه و یا حتی دیوار به دیوار بسیار متفاوت است و گاهی به بیش از دو میلیون تومان در هرمترمربع می‌رسد.

گزارش‌های میدانی مهر نشان می دهد اطلاع زیادی از نرخ برج باغ‌های مشهور تهران به دلیل معاملات مخفی که انجام می‌شود، در دست نیست اما گاهی نرخ این آپارتمان‌ها به بیش از 20 میلیون تومان در هرمترمربع می‌رسد که اغلب هم متراژهای بالای 500 متر دارند.

قیمت پنت هاوس‌ها در تهران


به گفته یکی از مشاوران املاک، یک پنت هاوس 800 متری در منطقه فرمانیه با نرخ 20 میلیون تومان در هرمترمربع با رقم نهایی 16 میلیارد تومان به فروش رسید. این مشاور املاک افزود که تعداد زیادی از این نوع آپارتمان‌ها در شمال تهران ساخته شده است که با رقم‌هایی بسیار بالا خرید و فروش می شود اما گاهی مشاوران املاک هم ازنرخ نهایی مطلع نیستند.

براساس گزارش میدانی مهر، پنت هاوسی 780 متری با 400 متر در خیابان فرشته باغ فردوس متری 10 میلیون و 500 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است و زعفرانیه واحدی 325 متری هرمترمربع 11 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

همچنین در سعادت آباد بلوار 24 متری واحدی 260 متری با 4 خواب و دو پارکینگ متری 14 میلیون تومان فروخته می‌شود و در فرشته واحدی 264 متری با 4 خواب، متری 11 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمانی 275 متری با 3 خواب و دو پارکینگ در فرشته متری 15.5 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است و آپارتمانی دیگر در خیابان فرشته با متراژ 240 متر مربع متری 10 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد.