اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پنتاگون: کشتی های آمریکا و ایران آب های یمن را ترک کردند



اخبار,اخبارسیاست  خارجی,وزارت دفاع آمریکا

ناو هواپیما بر تئودور روزولت آمریکا و کاروان کشتی های جنگی ایران درحال ترک کردن آبهای اطراف یمن هستند که این امر باعث کاهش تهدید رویارویی بین نیروهای دریایی دو کشور می شود.

سخنگوی پنتاگون گفت: کشتی های آمریکایی و ایرانی درحال ترک کردن آبهای اطراف یمن هستند.

به گزارش «انتخاب»، ناو هواپیما بر تئودور روزولت آمریکا و کاروان کشتی های جنگی ایران درحال ترک کردن آبهای اطراف یمن هستند که این امر باعث کاهش تهدید رویارویی بین نیروهای دریایی دو کشور می شود.

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد ناو هواپیما بر تئودور روزولت به سمت خلیج فارس بازگشته است درحالیکه کاروانی متشکل از نه کشتی ایرانی نیز به سمت ایران بازگشتند.

استیو وارن سخنگوی پنتاگون گفت: فکر می کنم بهتر است گفته شود که تنش ها که در اوایل هفته درباره اش بحث می شد، درحال فروش کردن باشد.

استیو وارن افزود: هیچ گونه تماس و رویارویی بین این کشتی ها رخ نداد.


 اخبار  سیاست خارجی  -  انتخاب 


ویدیو مرتبط :
کشتی قهرمان ایران با کشتی گیر ترک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر دفاع آمریکا: نگرانیم ایران با استفاده از کشتی هایش، تسلیحات پیشرفته به یمن بفرستد



اخبار,اخبار سیاست خارجی , وزیر دفاع آمریکا

اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا گفت واشنگتن نگران آن است که ایران از طریق کشتیهای جنگی، تسلیحات پیشرفته به یمن حمل کند، کشتیهای جنگی ایرانی که به طرف خلیج عدن به راه افتاده اند.

اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا گفت نگران آن است که ایران با کشتیهای جنگی، تسلیحات پیشرفته به یمن بفرستد.

به گزارش انتخاب، اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا گفت واشنگتن نگران آن است که ایران از طریق کشتیهای جنگی، تسلیحات پیشرفته به یمن حمل کند، کشتیهای جنگی ایرانی که به طرف خلیج عدن به راه افتاده اند.

وی از ایران خواست از به تعبیر او، تشدید درگیریها خودداری کند.

این در حالی است که ریاض پیشتر بر ادامه استفاده از زور برای جلوگیری از تحرکات انصار الله در یمن برای سیطره بر کشور تاکید کرده بود.

عادل الجبیر سفیر عربستان در واشنگتن گفت ارتش عربستان برای جلوگیری از هرگونه پیشرفت حوثیها در یمن از قدرت نظامی استفاده خواهد کرد.

یولا زهر الدین گزارشگر بی بی سی عربی گفت حملات جنگنده های عربستان به خاک یمن، همچنان ادامه یافت.

ادامه حملات یک روز پس از آن است که ریاض اعلام کرد عملیات طوفان قاطعیت پایان یافته و عملیات نظامی محدود برای ممانعت از پیشروی حوثیها آغاز شده است.

این در حالی است که حوثیها خواستار توقف هر گونه حمله و از سرگیری مذاکرات برای حل مشکلات و اختلافات شده بودند.

 

اخبار سیاست خارجی - انتخاب