اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پنبه خوری، جدیدترین رژیم لاغری زنان


یک آسیب شناس اجتماعی و متخصص علوم رفتاری گفت: پنبه خوری جدید ترین رژیم لاغری برخی زنان است که به تازگی توسط کارشناسان ماهواره ای معرفی و توسط برخی از زنان اجرا می شود.

خبرگزاری مهر: یک آسیب شناس اجتماعی و متخصص علوم رفتاری گفت: پنبه خوری جدید ترین رژیم لاغری برخی زنان است که به تازگی توسط کارشناسان ماهواره ای معرفی و توسط برخی از زنان اجرا می شود.

دکتر مجید ابهری در مورد رژیم لاغری پنبه خوری افزود: با توجه به اینکه کارشناسان نوظهور ماهواره ای هر روز روشهای و داروهای عجیب و غریب را برای انواع بیماریها و مشکلات عرضه می کنند این بار نیز روش جدیدی برای لاغر شدن توسط یکی از ماهواره‌ها کشف و معرفی شده و بعضی از زنان نیز بدون اطلاع از عواقب و عوارض آن این رژیم را اجرا می کنند.

وی گفت: وضعیت این کار چنین است که پنبه را داخل آب لیمو یا سرکه می اندازند و بعد می خورند الیاف پنبه به خاطر پر حجم شدن درمعده جلوی اشتها را گرفته و میل به غذا را از بین می برد.

این آسیب شناس اجتماعی تاکید کرد: تا چند وقت دیگر با بیماری جدیدی مواجه خواهیم شد که افراد بر اثر پنبه خوری دچار بیماریهای دستگاه گوارشی شده و به عوارض دیگری مانند ورم و زخم معده دچار می شوند. همچنین به دلیل خاصیت اسیدی آب لیمو و اقلام مشابه افت فشار خون و مشکلات دیگر نیز ارمغان این بار شبکه های ماهواره ای است.

ابهری اظهار داشت: بهترین نوع رژیم برای لاغری مراجعه به متخصصان مجرب بوده و اغلب بانوان به دلیل کم تحرکی، سبک زندگی و تغذیه دچار چاقی می شوند که دراین مواقع پیاده روی و ورزش و اجرای رژیم های لاغری تحت نظر متخصصان منطقی ترین روشهای لاغری است نه اینکه با خوردن پنبه یا داروهای گیاهی که هیچ گونه آثار علمی و منطقی ندارند سلامت و زندگی خود را به دست کارشناسان ناشناخته در شبکه های ماهواره ای بدهیم که داروها و روشهای آنها هیچگاه از طریق علمی و پزشکی به تایید و اثبات نرسیده و هیچ تضمینی وجود ندارد که بعد از اجرای این دستورات و مصرف این داروها بیماریهای ناشناخته دیگری گریبانگیر آنان شود.


ویدیو مرتبط :
‫رژیم لاغری کاشا / لاغری بدون کاهش ویتامین‌های مورد نیاز بدن ( رژیم لاغری به سبک روسی)‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رژیم لاغری مرگبار ؛ پنبه را قورت بده! +عکس


رژیم های غذایی برای زمان هایی هستند که انسان قصد کاهش وزن دارد، از این رو بهترین راه را کم کردن غذا یا استفاده از مواد خوراکی خاصی می داند که به گفته برخی برای لاغر کردن خوب هستند.

باشگاه خبرنگاران: رژیم های غذایی برای زمان هایی هستند که انسان قصد کاهش وزن دارد، از این رو بهترین راه را کم کردن غذا یا استفاده از مواد خوراکی خاصی می داند که به گفته برخی برای لاغر کردن خوب هستند.

آب درمانی، آجیل درمانی و ... بسیاری از این رژیم های عجیب در دنیا هستند که سالانه افراد بسیاری را روانه بیمارستان می کنند. این رژیم ها تنها در سایت های نامعتبر پیشنهاد می شوند و منابع علمی برای آن ها ارائه نشده است.

رژیم "پنبه ای" جدیدترین متد عجیبی است که این روزها در فضای اینترنت بسیار زیاد به آن پرداخته می شود. این روش در چند ماه اخیر افراد زیادی را راهی بیمارستان کرده است و تا به حال هیچ دکتر یا متخخصی آن را مفید یا کاربردی اعلام نکرده است.



طبق این رژیم افراد باید یک گلوله پنبه را در آبلیمو یا سرکه غوطه ور کنند و سپس آن را با یک حرکت ببلعند. این رژیم که هیچ منبع علمی ندارد تنها از سوی چند مدل لباس پیشنهاد شده است. آن ها می گویند با این رژیم وزن بسیاری را بدون بازگشت کم کرده اند.

بر اساس آنچه در مورد این رژیم گفته می شود افراد باید بدون مکث گلوله پنبه را ببلعند و هر گونه صبر یا جویدن پنبه باعث کم شدن خاصیت این کار می شود! به نظر می رسد این پنبه ها به مرور معده را پرکرده و از گشنه شدن جلوگیری می کنند ولی پس از مدتی دلدردهای شدید را ایجاد کرده و فرد را راهی بیمارستان می کند.



معده درد، ترش کردن، بهم ریختن سیستم گوارشی و حتی خفگی از جمله مواردی بوده است که بر اثر این رژیم تا به حال برای افراد رخ داده است. این حرکت برای افراد سودجو راهی برای کسب درآمد شده است.