اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پلی‌استیشن 4 رکورد زد!


سونی اعلام کرد فروش جهانی کنسول بازی پلی‌استیشن 4 این شرکت از زمان آغاز عرضه در پایان سال 2013 تاکنون از تعداد 30.2 میلیون دستگاه گذشته است.

وب‌سایت فارنت - محسن صحافی: سونی اعلام کرد فروش جهانی کنسول بازی پلی‌استیشن 4 این شرکت از زمان آغاز عرضه در پایان سال 2013 تاکنون از تعداد 30.2 میلیون دستگاه گذشته است.

پلی‌استیشن 4 رکورد فروش جهانی 30 میلیون دستگاه را پشت سر گذاشت

این شرکت در بیانیه خود که روز یکشنبه منتشر شده با اعلام این موضوع خاطرنشان کرده است که PS4 به نمایش رشد قدرتمند و سریع خود در تاریخ سخت‌افزار پلی‌استیشن ادامه می‌دهد.

مایکروسافت تقریباً یک سال است که آمار فروش ایکس‌باکس وان را اعلام نکرده است اما در ماه نوامبر گذشته اعلام کرده بود که به عرضه 10 میلیون دستگاه به فروشنده‌ها نزدیک شده است.

این آمار قابل توجهی برای مقایسه با چیزی نیست که سونی بر آن تاکید داشته و افتخار می‌کند اما در بازار قدرتمند خانگی ایکس‌باکس وان یعنی آمریکای شمالی بنابر گزارش آماری که موسسه NPD اعلام کرده برای اولین بار در ماه گذشته میلادی پس از یک فاصله طولانی از ماه آوریل، ایکس‌باکس وان توانسته بالاتر از پلی‌استیشن 4 قرار بگیرد که آن را مدیون فروش بازی Halo 5: Guardians است.

در همین حال کنسول بازی Wii U نینتندو که یک سال پیش از پلیاستیشن 4 و ایکس‌باکس وان به بازار عرضه شده تا پایان ماه سپتامبر گذشته توانسته 10.73 میلیون دستگاه فروش داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
مقایسه نسخه های پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 بازی Dark Souls 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساختمانی شبیه پلی استیشن



 

ساختمانی شبیه پلی استیشن

 

برج پارکس در اوزاکا که کاملا شبیه پلی استیشن سه بوده و برای دوستداران بازی های رایانه ای ساخته شده است.

 

این برج جزیی از بناهای موسوم به نامبا پارکس است که در شهر اوزاکا و در منطقه ای مسکونی ساخته شده است.

 

پلی استیشن سه جزو کنسولهای محبوب در دنیاست که در سال ۲۰۰۶ راهی بازار شد.

 

نیکن سکی معمار این بنا آنرا برای طرفداران این بازی محبوب ساخته است.