اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پلیس "سوسک" سلسله را دستگیر کرد



 

فرمانده انتظامی سلسله از دستگیری سارق حرفه‌ای مغازه‌های موبایل‌فروشی معروف به «ستار سوسکه» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ علی رستگاریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سلسله اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه‌های موبایل‌فروشی سلسله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 11 این فرماندهی قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران با بررسی‌های به عمل آمده سرنخی از یک سارق حرفه‌ای معروف به «ستار سوسکه» به دست آوردند و با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
 
این مقام انتظامی اظهار داشت: سارق در بازجویی‌های به عمل آمده به جرم خود اعتراف کرد و در بازرسی از منزل وی 11 دستگاه گوشی موبایل مسروقه کشف و ضبط شد.
 
رستگاریان به شهروندان توصیه کرد که برای جلوگیری از این اینگونه موارد مغازه‌های خود را به قفل ضد سرقت و دوربین‌های مدار بسته مجهز کنند.


 اخبارحوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توسط پلیس فتا دستگیر شد؛ گرداننده یک سایت مبتذل در استان مرکزی



توسط پلیس فتا دستگیر شد؛

گرداننده یک سایت مبتذل در استان مرکزی

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان مرکزی از دستگیری مدیر سایت مستهجن و مبتذل خبر داد.

 

 پلیس فتا,ت مستهجن و مبتذل ,متهم,اخبار,اخبار حوادث

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، سرگرد نوروزی با اعلام خبر فوق گفت: « کارشناسان پلیس فتا برای کاهش جرائم و تخلفات در فضای مجازی حین رصد این فضا سایتی را که اقدام به توزیع و ارائه عکس‌ها و فیلم‌های مبتذل خارجی و ایرانی غیرمجاز کرده بود، شناسایی کردند.»

وی با بیان اینکه کارشناسان فتا در بررسی‌ها متهم را شناسایی کردند گفت: «از آنجایی که متهم در یکی از دفاتر خدماتی استان مرکزی شاغل بود با هماهنگی قضایی این متهم دستگیر و کلیه ادوات رایانه‌ای وی توقیف و مورد بازبینی قرار گرفت.»

به گزراش ایسنا، نوروزی گفت: «در بررسی‌ها مشخص شد، تعداد زیادی فیلم‌های مبتذل خارجی درون رایانه متهم وجود دارد که براساس ماده‌ی 21 قانون جرایم رایانه‌ای انتشار، توزیع و معامله محتوای خلاف عفت عمومی (مبتذل و مستهجن) و استفاده ابزاری از نوار (اعم از زن و مرد) در تصاویر و محتوا جرم تلقی شده و پلیس فتا با عاملان آن برخوردی قانونی و قاطع خواهند داشت.»/جام نیوز