اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پلیس نیویورک از شیعیان جاسوسی می کند



 

 

 

حملات ایران , پلیس نیویورک , جاسوسی

 

پلیس نیویورک هزاران تن از شیعیان ساکن در این شهر و مساجد متعلق به آنها را تحت اقدامات و مراقبت های امنیتی خود قرار داده است.

این اقدام پلیس نیویورک از بیم احتمال انجام اقدامات تروریستی ایران در درون خاک آمریکا انجام می شود .

هفته گذشته " جیمز کلپر " مدیر اداره امنیت ملی آمریکا در جلسه کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا مدعی شد که ایران مایل به انجام اقدامات تروریستی در داخل خاک آمریکا است .

بر اساس اسناد افشا شده پلیس نیویورک 12 مسجد متعلق به شیعیان از کانکتیکات مرکزی تا حومه فیلادلفیا در اسناد ماموران مخفی پلیس آمریکا به عنوان اماکن مظنون به احتمال انجام حملات تروریستی مورد مراقب ویژه قرار گرفته اند.

بر این اساس ماموران اطلاعاتی پلیس آمریکا در اماکن متعلق به شیعیان از جمله کافه ها و در محل های شیعه نشین لوازم استراق سمع کار گذاشته و در برخی از آنها نفوذ کرده اند.

پس از حملات تروریستی 11 سپتامبر انجام مراقبت های اطلاعاتی و عملیات مخفی جاسوسی از جامعه مسلمانان این کشور تبدیل به امری متداول در نیروهای پلیس و ماموران اداره امنیت ملی آمریکا شده است.

در یکی از گزارش های اطلاعاتی پلیس نیویورک که در ماه مه سال 2006 با عنوان " مناقشه ایران و آمریکا ؛ تهدید علیه شهر نیویورک " منتشر شده است به نیروهای پلیس درباره ضرورت انجام عملیات های اطلاعاتی و مراقبت از اماکن و مساجد شیعه در نیویورک هشدار داده شده است .

در این گزارش با توجه به مناقشه ایران و آمریکا بر سر برنامه هسته ای به نیروهای اطلاعاتی پلیس آمریکا هشدار داده شده تا اماکن و شخصیت های شیعه در نیویورک را تحت مراقبت های ویژه قرار دهند.

گفتنی است این اقدام پلیس نیویورک برخلاف قوانین آمریکا است و در این کشور بازجویی و طرح اتهام به دلیل مذهب یک شهروند جرم تلقی می شود.

جمعیت شیعه ساکن در نیویورک 35 هزار نفر بر آورد می شود که از این رقم 8500 نفر جمعیت ایرانی هستند.

در گزارش ماه مه 2006 همچنین درخواست شده تا از فلسطینی تبارهای ساکن نیویورک نیز از بیم احتمال انجام حملات تروریستی و نیز ارتباطات نزدیک گروه حماس با ایران ، مراقبت های ویژه اطلاعاتی صورت گیرد.

افشای این سند پلیس نیویورک ،اظهارات " مایکل بلومبرگ " شهردار نیویورک را درباره عدم ارتباط مذهب شهروندان این شهر با تحقیقات پلیس این شهر را رد می کند.

گفتنی است سند متعلق به پلیس نیویورک تنها چند هفته پس از اظهارات کاندولیزا رایس وزیر امور خارجه وقت آمریکا در کنگره این کشور منتشر شده که طی آن رایس گفته بود : ایران بزرگ ترین چالش امنیتی برای آمریکا محسوب می شود.../عصرایران


ویدیو مرتبط :
نیویورک در شوک کشته شدن دو پلیس،مرگ پلیس دیگر درفلوریدا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران تهدید شماره 1 شهر نیویورک است! / ایران موضوع داغ گفتگوها در اداره پلیس نیویورک!



حمله ی ایران به نیویورک , انفجار بمب

 

نیویورک دیلی نیوز نوشت: انفجار سه بمب در هفته ی اخیر باعث تقویت نگرانی ها مبنی بر حمله ی ایران به نیویورک شده است!

مشیل سیلبر، مدیر تحلیل های اطلاعاتی اداره پلیس نیویورک گفت: ایران موضوع بحث بسیاری از گفتگوهای ما در اداره پلیس نیویورک است.

وی افزود: هم اکنون، این موضع اولویت اول ما است. ما نمی خواهیم دیگر تهدیدات را نادیده بگیریم اما هم اکنون تهدید ایران تهدید شماره یک است!

این مقام اداره پلیس نیویورک در خصوص ادعای تلاش ایران برای ترور سفیر عربستان در امریکا گفت: این جریان می توانست باعث اغاز جنگ با سعودی ها یا با امریکا شود.

همچنین، پیتر کینگ، رئیس کمیته امنیتی "هوملند" مدعی شد: اگر ایرانی ها تصمیم به حمله بگیرند نیویورک مرکز حمله ی انها خواهد بود.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: نیویورک هدف شماره یک انها است چراکه این شهر نقاط بسیار ی دارد که می تواند مورد هدف قرار بگیرد.../انتخاب