اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پلیس فتا: کاربران اینستاگرام بییشتر مواظب باشند



اخبار,اخباراجتماعی, اینستاگرام

سردار منتظرالمهدی همچنین هشدار داد: کاربران نسبت به صفحات اینستاگرام مواظبت بیشتری داشته باشند زیرا سرورهای اینستاگرام در خارج از کشور قرار دارد.

پلیس فتا صفحات جعلی در فضای مجازی را رصد کرده و با عاملان ایجاد این صفحات برخورد می کند .

سردار منتظرالمهدی معاون اجتماعی نیروی انتظامی و سخنگوی ناجا در گفتگو با آریا، در پاسخ به اینکه آیا پلیس در رابطه با برخی که نسبت به راه اندازی صفحات جعلی در فضای مجازی اقدام می نمایند و موجب نگرانی و ناراحتی مردم می شوند، تدابیری اندیشیده است یا خیر؟ اظهار داشت: درباره راه اندازی صفحات اجتماعی جعلی به نام افراد خاص، پلیس فتا در فضای مجازی این گونه اتفاقات را رصد می کند.

سخنگوی ناجا افزود: کسانی که در این زمینه شکایتی داشته باشند می توانند مراجعه کنند و پیگیری های قانونی نیز در این رابطه انجام می گیرد.

سردار منتظرالمهدی همچنین هشدار داد: کاربران نسبت به صفحات اینستاگرام مواظبت بیشتری داشته باشند زیرا سرورهای اینستاگرام در خارج از کشور قرار دارد.

وی درباره مطالبی که در به اسم پلیس فتا در صفحات اجتماعی ارسال شده بود نیز گفت: اخیراً به اسم پلیس فتا صفحاتی ایجاد شده و از طریق آن به مردم هشدار می دهند شما در صفحه خودتان مرتکب اعمال مجرمانه شده اید.

سخنگوی ناجا در پایان اظهار داشت: پلیس فتا هیچ صفحه ای را در شبکه های مجازی و موبایلی ایجاد نکرده است و صفحاتی که به اسم پلیس فتا ایجاد شده است، جنبه کلاهبرداری دارد.


 اخبار اجتماعی  -  آریا 


ویدیو مرتبط :
خبر مهم از فضای مجازی خبر بدست امده توسط پیج پلیس فتا در اینستاگرام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاربران اینستاگرام بییشتر مواظب باشند



اخبار,اخبار اجتماعی,اینستاگرام

پلیس فتا صفحات جعلی در فضای مجازی را رصد کرده و با عاملان ایجاد این صفحات برخورد می کند .»

سردار منتظرالمهدی معاون اجتماعی نیروی انتظامی و سخنگوی ناجا در گفتگو با آریا، در پاسخ به اینکه آیا پلیس در رابطه با برخی که نسبت به راه اندازی صفحات جعلی در فضای مجازی اقدام می نمایند و موجب نگرانی و ناراحتی مردم می شوند، تدابیری اندیشیده است یا خیر؟ اظهار داشت:درباره راه اندازی صفحات اجتماعی جعلی به نام افراد خاص ، پلیس فتا در فضای مجازی این گونه اتفاقات را رصد  می کند.

سخنگوی ناجا افزود:کسانی که در این زمینه شکایتی داشته باشند می توانند مراجعه کنند و پیگیری های قانونی نیز در این رابطه انجام می گیرد.

سردار منتظرالمهدی همچنین هشدار داد:کاربران نسبت به صفحات اینستاگرام مواظبت بیشتری داشته باشند زیرا سرورهای اینستاگرام در خارج از کشور قرار دارد.

وی درباره مطالبی که در به اسم پلیس فتا در صفحات اجتماعی ارسال شده بود نیز گفت :اخیراً  به اسم پلیس فتا صفحاتی ایجاد شده و از طریق آن به مردم هشدار می دهند شما در صفحه خودتان مرتکب اعمال مجرمانه شده اید.

سخنگوی ناجا در پایان اظهار داشت:پلیس فتا هیچ صفحه ای را در شبکه های مجازی و موبایلی ایجاد نکرده است و صفحاتی که به اسم پلیس فتا ایجاد شده است، جنبه کلاهبرداری دارد.

اخبار اجتماعی - تابناک