اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پلیس درتعقیب تیرانداز مرگ در بومهن



پلیس درتعقیب تیرانداز مرگ در بومهن

پلیس جنایی پایتخت تجسس ویژه‌ای را برای دستگیری عامل تیراندازی مرگبار در 50 متری كلانتری بومهن آغاز كرده است.

حوادث - به گزارش ایران در این حادثه 2 مرد دیگر نیز هدف گلوله قرار گرفتند كه تحت درمان هستند.

ساعت 2 ظهر 7 آذرماه سال جاری درگیری چندین مرد قمه به دست در 50 متری كلانتری 206 بومهن به پلیس 110 اعلام شد و دقایقی بعد تیمی از مأموران برای بررسی ماجرا وارد عمل شدند.

هنگامی كه پلیس وارد صحنه درگیری شد با مرد جوانی كه هفت‌تیر در دست داشت روبه‌رو شد، این مرد كه به چند جوان شلیك كرده بود سوار بر خودروی پژو 206 از دست مأموران فرار كرد و تلاش مأموران برای دستگیری وی بی‌نتیجه ماند.

با انتقال 3 جوانی كه به شدت مجروح شده بودند به بیمارستان‌های امام‌حسین (ع)، تهرانپارس و بیمارستان سرخه‌حصار برخلاف تلاش پزشكان یكی از مجروحان به نام «مجید نادری» 35 ساله به خاطر شدت جراحات در اتاق عمل بیمارستان به كام مرگ فرو رفت.

با مخابره مرگ این جوان به بازپرس رسولی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران وی به تیمی از اداره ویژه قتل پلیس آگاهی مأموریت داد تا علت درگیری، تیراندازی و به قتل رسیدن «مجید» را مشخص كنند.

در ادامه كارآگاهان با مراجعه به محل درگیری و انجام تحقیقات میدانی دریافتند كه ظهر روز حادثه 2 طایفه در منطقه بومهن بر سر یك زمین درگیر شده‌اند و هنگامی كه از دادسرا بیرون آمده‌اند و مشكلشان به جایی نرسیده است با چوب و چماق و قمه به جان هم افتادهاند كه در این میان چند تن از آنان به یك خودروی پژو 206 حمله كرده‌اند و شیشه‌های آن را خرد كرده‌اند و راننده 206 نیز با شلیك چندین گلوله به سوی آنان صحنه خونینی را رقم زده است.

كارآگاهان در شاخه دیگری از تجسس‌ها دریافتند مرد هفت تیركش كه محسن نام دارد پس از فرار از صحنه درگیری به جای نامعلومی گریخته و تاكنون هیچ ردی از خود به جا نگذاشته است.

بنابراین گزارش پلیس جنایی پایتخت به دنبال ردپایی از عامل تیراندازی خونین است و با دستور بازپرس رسولی كارآگاهان تجسس‌های خود در این زمینه را با جدیت دنبال می‌كنند./ایران

 


ویدیو مرتبط :
اینم ویدیو پیکان وانت بومهن ادیت خودم تقدیم به بچه های بومهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۸میلیون دلار دیه برای مرگ دو دختر توسط پلیس خاطی




۸میلیون دلار دیه برای مرگ دو دختر توسط پلیس خاطی

 

قاضی ایلینویز مبلغ ۸ میلیون دلار دیه برای بازماندگان دو دختر ۱۳ و ۱۸ ساله که توسط مامور پلیس کشته شده بودند در نظر گرفت.

به گزارش یونایتد پرس مایکل ماتیز در دادگاه اسپرینگفیلد تایید کرد که مقامات فدرال ۸ میلیون دلار دیه به والدین جسکیا و کلی بپردازند.

متهم ردیف اول این داستان مت مایکل از پلیس ایالتی است که در نوامبر ۲۰۰۷ با اتومبیل پلیس به دو قربانی حادثه زده است.

بر اساس مدارک ارائه شده در دادگاه پلیس وظیفه نشناس با سرعت غیر مجاز ۱۲۶ مایل بر ساعت در حال زدن ایمیل و موبایل بازی بود که به اتومبیل حامل جسیکا و کلی یوهی می خورد. اتومبیل قربانیان حادثه در دم آتش گرفته و هر دو در دم جان خود را از دست می دهند.

پلیس مقصر صد در صد ماجرا شناخته شده و در دادگاه هیچکسی در دفاع از مت میشل بر نخواست.

اجساد سوخته دو قربانی حادثه و انتشار تصاویر آنها موجی از خشم علیه پلیس ایالتی بر انگیخت و باعث شد تا برایان و کیمبرلی والدین دو دختر درخواست غرامت ۴۶ میلیون دلاری را ره دادگاه ارائه نمایند که در نهایت دادگاه با پرداخت ۴ میلیون دلار برای هر قربانی موافقت کرد.

کیمبرلی مادر دو دختر کشته شده ضمن ابراز رضایت از حکم دادگاه ، گفت این رای برای احتمال تکرار حوادث مشابه در آینده لازم بود.

حکم دادگاه باید توسط دیوان عالی مود تایید قرار گیرد و بعد از تایید در ماه اوریل قابل پرداخت به والدین قربانیان خواهد بود.

مقامات پلیس عمل همکار خود را نادرست خوانده و پلیس خاطی از شغل خود استعفا داده است.

البته متهم در دادگاه عامل تصادف با ماشین قربانیان را اتومبیل سفیدی دانست که باعث شد تا وی کنترل خود را از دست داده و به اتومبیل جسیکا و کلی بخورد.

مطابق حکم به مادر و پدر قربانیان هر کدام ۳.۵ میلیون دلار خواهد رسید و به برادر ناتنی و خواهر ناتنی قربانیان نیز هر کدام ۵۰۰ هزار دلار خواهد رسید. جالب اینجاست که مادر قربانیان گفته قسمتی از پول را صرف آموزش نیروهای پلیس خواهد کرد تا آنها بدانند که موقع ماموریت نباید خلاف کنند! گفتنی است والدین دو قربانی هر دو از هم جدا شده و هر دو نیز ازدواج مجدد داشته اند.

خبر آنلاین (www.khabaronline.ir)